croyslover schreef:
(topic is gesloten , had verkeerd gezocht)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
het bloed nu zegmaar nog licht maar het spuit er niet meer uit zoals gisteren, de wond was zo diep dat je vanaf een afstandje het bot kon zien zitten!
voor de mensen die tegen bloed kunnen heb ik een foto met rekverband en een foto van nu, ik heb geen foto's gemaakt waarbij je het bot kon zien zitten. ik stuur geen foto's naar kinderen (ben zelf 16 en vond dit best wel naar!) ik denk dan maar 16+ foto's kan ik sturen via pb elle108030 schreef:croyslover schreef:heeft er iemand überhaubt interesse?
zal ik dan maar onder m'n meelees steen vandaan kruipenik ben nooit erg actief aan het mee praten in kraamstal topics, maar ik volg wel hoor.
elle108030 schreef:kwa hengst lijkt me een bonte lipizaner sterk, lipizaners zijn toch altijd schimmel?
edit:
quote wikipedia
"De lipizzaner paarden zijn meestal schimmel (als veulen donker geboren, maar na verloop van jaren wit wordend). Naast schimmels komen ook af en toe de kleuren bruin, donkerbruin en zwart voor, incidenteel vos en valk"
croyslover schreef:elle108030 schreef:kwa hengst lijkt me een bonte lipizaner sterk, lipizaners zijn toch altijd schimmel?
edit:
quote wikipedia
"De lipizzaner paarden zijn meestal schimmel (als veulen donker geboren, maar na verloop van jaren wit wordend). Naast schimmels komen ook af en toe de kleuren bruin, donkerbruin en zwart voor, incidenteel vos en valk"
dankjewel , ben benieuwd! met welke kleur , welke kleurkansen heb ik dan? merrie is in winter compleet zwart en zomer donkerbruin neigend lichter bruin
elle108030 schreef:elle108030 schreef:kwa hengst lijkt me een bonte lipizaner sterk, lipizaners zijn toch altijd schimmel?
edit:
quote wikipedia
dankjewel , ben benieuwd! met welke kleur , welke kleurkansen heb ik dan? merrie is in winter compleet zwart en zomer donkerbruin neigend lichter bruin
)
ben zooo benieuwd wat voor een klein frutseltje eruit komt vallen!
foto van vandaag van mn dikkie
(helaas , het ging goed met aankomen , maar is weer afgevallen
)
buikjeeeeee
(pony) pixel: ik wil ook eeeeteeeuuuuhhhhh!!!
(ps krijgt nu 3x per dag 2 kilo brok, waarbij een paard pony en veulen afgebeeld staat, blauwe zak ,dit voer gebruik ik voor alle drie de paarden)
eerlijk gezegd, denk ik niet dat ze eten erg vindt
ze heeft eindelijk geaccepteerd dat het gras kort genoeg is!
ik had een likt steen garlic bij me , ja die bleef niet stil staan als ik ging lopen! uiteindelijk maar (dicht
) neergelegd en een mooie foto gemaakt na het poetsen, poetsen vindt ze heerlijk! ze viel bijna in slaap , benen op rust en kauwen en friemelen met de lip! ontspannend he daatje!
hier bleef ze achter me aan lopen haha
)