Gestemd op bruine hengst. Ik ben benieuwd ts, vorig jaar je topic ook stilletjes gevolgd. Wat is Famous prachtig! Hier kan alleen maar iets moois uitkomen.
Ik vind jullie nu al leuk ik zal helemaal blij zijn met de verdunnings kleurtjes die nu zoveel gekozen worden.. En perlino merrietje en hengst net zo ga ik echt wel rond dansen hahah
Hoe groot zijn de paardjes? Ik dacht dat het A/B pony's waren maar leek toch een stuk groter met de ruiters erop
Rennie89
Geplaatst: 07-02-16 23:03
Ben benieuwd naar het veulen Ik ga je volgen Was Gonna Be Famous nou nog op zijn kleur getest of niet? Ben trouwens benieuwd hoe hij er nu als naarling uit ziet Volgens mij gaat dat echt een hunk van een vent worden?
Nicole
Geplaatst door de TopicStarter: 08-02-16 15:43
Nog een leuke van Famous die naar zijn toekomstige broertje of zusje
Zojuist is de camera geïnstalleerd.. Dit keer helaas maar 1 camera want de 2de is door ander paard vorig jaar stuk getrokken en hebben nieuwe stal.. Deze week zal die online komen
Joepieee! Vind dat je zo'n mooie heldere cam hebt!
Nicole
Geplaatst door de TopicStarter: 09-02-16 11:50
MerleSimone schreef:
Joepieee! Vind dat je zo'n mooie heldere cam hebt!
Dank je wel Dit jaar helaas maar 1 camera inplaats van 2, had een set van 4 maar 1 camera is door stalgenootje haar paard stuk getrokken en de andere 2 zijn verbrand toen het bedrijf in de brand stond dus nu maar roeien met de riemen die we hebben. En voor eerst in de nieuwe stal