mijn halfbloed senja is drachtig!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

EsmeeSenja

Re: mijn halfbloed senja is drachtig!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-16 18:55

nu ik het terug lees is het idd een beetje verwarrend. ik sta met mijn paard in egmond en de paddocks waren zo... ja hoe zeg je dat goed? nou ja de paarden waren niet in staat ( i.v.m. met de regen ) om rond te lopen zonder weg te zakken in de blubber. overgings gingen alle paarden daarom ook naar binnen. aangezien alles nu weer beter is staan ze weer lekker buiten maar overnachten ze in stal. ik heb eigenlijk enkel maar 1 foto van paps op het moment dat mijn paard gedekt word. ik zou hem best willen plaatsen maar dat zij dan even kunnen duren aangezien mijn telefoon stuk gevallen is en ik hem niet op mijn computer heb staan.

EsmeeSenja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-16 18:57

zouden jullie het trouwens leuk vinden om een gokje te wagen? zoals het raden naar geslachts en geboorte dag en kleur etc.? namen zijn trouwens erg welkom :D :o

KellyDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 22:02

xxxlottie schreef:
Harde grond, nou en? Kou, hebben de paarden geen last van. De hele dag op stal is toch ook niet paardwaardig? Nu weet ik niet hoe het bij TS zit, maare ik wou dit toch echt even kwijt :)

Die van mij loopt stokkreupel door de harde grond, die staat dus ipv 10 uur buiten lekker 5 uur. ;)

Ben benieuwd naar de foto TS!

Lonni

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-16 10:37

Hoe staat het er nu mee met deze merrie? :)

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-16 22:57

Hoe is het met de merrie? :)