Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
mnkortleve schreef:Pride heeft een super karakter dus met dat veulen zal het ook zeker wel goed komen![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Haar eerste veulen is ook een leuk ding zeg! L0veMyHorse schreef:Ben super benieuwd hoe het veulen er uit komt te zien! Hoe gaat het nu met de merrie?

Pride's Lightning of dergelijke roep naam ook pride of zo
ik volg!
donnar schreef:Ik volg mee, vind Pride wel 1 van de mooiste hengsten die er rondlopen. Ben heel benieuwd hoe het veulen gaat worden met een Haflingermoeder!

) Bubbleee schreef:donnar schreef:Ik volg mee, vind Pride wel 1 van de mooiste hengsten die er rondlopen. Ben heel benieuwd hoe het veulen gaat worden met een Haflingermoeder!
Wat leuk! Vind zelf zijn aftekeningen en karakter echt top!
@Mioux, ik zat er inderdaad aan te denken om er Pride in te verwerken. Op zichzelf vind ik Pride ook een supermooie naam!
Pride's Lightning vind ik mooi, alleen hoor ik mezelf dat nog niet roepen als ik vooraan de wei sta
Wil het liefst een korte, makkelijke, maar toch mooie naam. (zei toch dat ik daar niet goed in was)
Bubbleee schreef:donnar schreef:Ik volg mee, vind Pride wel 1 van de mooiste hengsten die er rondlopen. Ben heel benieuwd hoe het veulen gaat worden met een Haflingermoeder!
Wat leuk! Vind zelf zijn aftekeningen en karakter echt top!
@Mioux, ik zat er inderdaad aan te denken om er Pride in te verwerken. Op zichzelf vind ik Pride ook een supermooie naam!
Pride's Lightning vind ik mooi, alleen hoor ik mezelf dat nog niet roepen als ik vooraan de wei sta
Wil het liefst een korte, makkelijke, maar toch mooie naam. (zei toch dat ik daar niet goed in was)

Bubbleee schreef:Wauw, wat een mooierd! In dat koppie zie je inderdaad wel een haflinger, ik zou er voor tekenen al kwam er zoiets uit!
Stiekem had ik gehoopt op een vosbont veulen, tot ik erachter kwam dat Pride homozygoot is voor Zwart
Wie weet draagt Lindey het Agouti-gen en is er nog een kans op bruin.
Ben er niet heel erg in thuis in de kleurgenetica, maar weet wel dat Pride homozygoot is voor Zwart, en heterozygoot voor bont.
Dus stel Lindey draagt geen Agouti , wordt het veulen sowieso zwart, 50/50 zwart of effen.
Als Lindey wél Agouti draagt (wat ik heeelemaal niet erg zou vinden) dan is er dus kans op een bruin , bruinbont, zwart of zwartbont veulen. Vos of vosbont is helemaal uitgesloten.
Maar degene die er wél in thuis zijn en weten hoe het exact zit, brand los!