linda2008 schreef:Bah! Lelijk dier zeg! Ik zou haar echt gelijk verkopen als ik jullie was.....![]()
![]()
Hihi Ja ja ja Lin, I know I know hihi maar Lays gaat nergens heen. Zo wel, ben jij de eerste die het hoort

Pandakaas schreef:Wauw, snap zeker dat je blij bent dat je haar hebt kunnen kopen! Als ze zou net zo'n veulentje krijgt en die moet verkocht worden![]()
Dankjewel voor de complimenten. We zullen zien wat ze voor mooi veulentje gaat geven...
Is het al voorjaar??! 
jolandje schreef:prachtig die blauwe ogen![]()
![]()
vind haar verder ook heel gaaf
Dankjewel!

elselianta schreef:Wauw die ogen, super vet!
Hoe doen jullie dat voor de keuring als ze een veulen te voet hebben? Dan staan ze er toch nooit zo mooi bij als zonder?Ik heb een merrie gekocht en het lijkt me leuk om ook mee te doen aan de keuring, maar ik wacht wel een jaartje ivm veulen. Heb er nog weinig verstand van hoor, maar ben wel benieuwd!
Het is inderdaad moeilijker bij een zogende merrie maar prima te doen. Goed voeren en als het veulen oud genoeg is om eventjes alleen op stal te blijven dan kan je de merrie prima in shape trainen.

Tuurlijk zie je bij fokmerries wel ietsje meer buik dan de "strakke jonkies" maar dat is geen ramp als ze netjes in verhouding en verder goed bespierd/getraind is.
xElienx schreef:Wouw wat een wáááánzinnig mooie combi's! Ik kan niet eens zeggen welke combi ik t mooiste vinddaar kan alleen maar een stel droomveulens uitkomen
Dankjewel meis voor je complimenten! We zijn ook onwijs trots op deze combi's en kunnen bijna niet wachten op de veulentjes! hihi.
Ik zou ook geen favoriet kunnen kiezen hoor elke keer denk ik "die!..... Onee, toch die....Oh maar die is ook gaaf!"

We gaan het hopelijk snel zien hihi. Is het al voorjaar??!
EquiPhoto schreef:Joehoee nieuwe fotomodelletjes in de maak!Ik volg uiteraard
Hihi jaaaa! Leuk leuk leuk!
Ymor schreef:Tina wat hebben jullie weer super combinaties gemaakt! Komt vast weer goed bij jullie. Ik vind de combinatie Sun x high society super! Ben heel benieuwd, ik blijf haar trouwe fan
Verder Bentley daar heb ik geen woorden voor, die moet wel geweldige baby's af gaan leveren. Komt vast goed! En De combi flora x velvet heeft al een keer goed uitgepakt maar dit keer zal ook wel weer gaaf worden! Al haar veulens tot nu toe zijn plaatjes en zij zelf ook.
Dankjewel Romy! Hihi ja Sun blijft jou favoriet he? Knappe sunny, ben ook onwijs benieuwd wat zij en High ervan gebakken hebben. En Bentley idd super spannend, kijk er naar uit.

xoranlover schreef:Wat een gave combi's. Die Bentley is wel echt te gek
Dankjewel! We zijn ook erg trots op Bentley! Zijn vreselijk benieuwd wat hij aan z'n kids zal gaan meegeven!

daar kan alleen maar een stel droomveulens uitkomen
Ik volg uiteraard
wat een bijleespost!! Complimenten! Haha
dan kunnen we allemaal ook gaan gokken