Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

!
! 

Als Fiore een beetje op haar baasje lijkt, wordt ze spontaan hengstig als ze hem ziet
Maar dan moet er natuurlijk wel een merrieveulen geboren worden.. Daar heb ik dan weer wat minder invloed op! Alle drie de dames hebben voor het laastst een hengstveulen gegeven, dus ik hoop nu op merrieveulens. Alura Mister Walty, Fanfare haar veulen van vorig jaar is nog steeds bij mij en stiekem ben ik heel blij dat hij nog niet verkocht is, wat een leuk ding is dat! Ook Rosebud haar zoon van 2014 staat nog bij mij. Ik ben van plan zijn sperma in te vriezen en dan kijk ik wel weer verder. Jaaa, 7 weken, de tijd vliegt! Voor je het weet is het zover.
Maar ik ben er vrij zeker van dat Fiore hem een geweldig knappe kerel zal vinden! 
l_aura1 schreef:Soprano - bedankt! Fias staat ook ter dekking voor merries van anderen.
ik heb zelf ook een (verzorg) en die heeft ook een veulen gehad!
ik weet wel zeker dat dit een mooie baby word!

l_aura1 schreef:Hier alles nog rustig, ik hoop dat het snel stopt met regenen, dan kan ik foto's maken voor jullie.
Kimley - je bent altijd welkom om hier een keer veulens te komen bekijken! Vind ik reuze gezellig.
Soprano - klinkt leuk, wie weet
Froutjee - welkom!
BrechtCarlos - gaaaaaaaf he! Haha![]()
Het lijstje is nu weer up to date.
[ [url=m/KG89zL.png]Afbeelding[/url] ]

l_aura1 schreef:Kimley - leuk! Tot snel dan maar
Poe Fanfare barstte van de energie vandaag! Mijn schoonmoeder wilde even met haar gaan wandelen, maar Fanfare zelf wilde liever steigeren en bokken en heeeel hard rennen. Dat hebben we haar dan ook maar laten doen, wow wat een merrie! Zo jammer dat het op dat moment hagelde, anders had het mooie plaatjes opgeleverd.
Ik heb wel een paar foto's gemaakt van Rosebud haar 2014 zoon. Die wil ik jullie graag laten zien..!
[ [url=m/PZyyLg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/k9E9Xe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sRWaGV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/T4S9Rl.jpg]Afbeelding[/url] ]