Maar ik geniet graag met jou mee
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zeker ook omdat er een pak meer gokkers denken dat het een vos merrietje wordt, dan wat de kansen daartoe eigenlijk zijn
Ik had eigenlijk het plan om het rustig te houden, enkel te stappen en misschien ene klein drafje. Maar van zodra ze de zee in de gaten kreeg , zette ze er stevig de pas in en ging ze recht op het water af. Vanaf dat de eerste golf naar haar toe kwam, veranderde ze al snel van gedacht
Nuja uiteindelijk bleef ze er iedere keer opnieuw geïnteresseerd naar terug keren en bang terug van weg lopen, maar uiteindelijk stond ze met haar 4 voeten in het sop

Crines schreef:Haha wat grappig al die mensen die een voorgevoel lijken te hebben![]()
Nouja, daar ben ik ook schuldig aan hoorIk denk namelijk dat het een zwart hengstje zal worden (net zoals het merendeel van de gokkers hier blijkbaar).
Maar toch blijf ik koppig hopen op een vos merrietjeNouja, als het maar gezond is
![]()
Ik had alleen gehoopt op een beetje kleur in mijn anders volledig zwarte kuddeMakkelijker om ze uit elkaar te houden ook
![]()
Neenee, een vosje zou de ideale basis zijn om met haar als fokmerrie trachten een speciaal kleurtje te fokken zoals champagne, palomino of cremello
Maarja wat is de kans dat je dat fokt uit een zwarte hé. En de goed gebouwde, goed bewegende, brave en betaalbare perla PRE dekhengsten lopen ook niet dik gezaaid
Hopelijk hebben jullie er allemaal van kunnen genieten en zijn er leuke cadeautjes van onder de kerstboom gekomen

ik heb gestemd op een zwart merrieveulen
Op dag 231 

Azmay schreef:Mooi hoor, wat draagt ze ver naar voren
Ik zie zoiets niet, heb er te weinig ervaring mee en ik zie haar ook te vaak dat het me nog kan opvallen denk ik.
Maar ik denk dat Imperiosa het liever zo heeft
Zeker omdat er toch wel verandering in de uier te merken is (redelijk vroeg wel ja, maar zolang het niet nog voller wordt, maak ik me nog geen zorgen).

Dank je om het te vragen 
Dat begint toch al te tellen.
Azara71 schreef:Ik volg ! zag in het dikke buiken topic dat onze beide merries op de zelfde dag zijn gedekt !
Ik vind van mijn eigen merrie dat ze helemaal niet dik is, en voel ook nog steeds het veulen niet... Maar dit is pas haar tweede veulentje, en bij de eerste zag je met 10 maanden zelfs nog niet veel
Ik heb haar al gezegd dat als ze zo door gaat, haar buik straks over de grond sleept
Ik heb namelijk 2 dagen terug een nieuwe merrie gekocht. Zij is ook drachtig en moet zelfs nog deze maand bevallen!