Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xTammyy schreef:Ben benieuwd wanneer die buik vanaf de voorkant te zien gaat zijn, mijn paardje lijkt meer drachtig als ik de foto's vergelijk namelijk
op de foto's van onderaf zie je wel verschil! Leuk!
MerleSimone schreef:Inderdaad, paard waar is je babybuik?op de foto's van onderaf zie je wel verschil! Leuk!

maj0 schreef:Ik volg ook, hier ook een drachtige haflinger lopen die op dezelfde tijd als die van jou zit

Nista_RX schreef:maj0 schreef:Ik volg ook, hier ook een drachtige haflinger lopen die op dezelfde tijd als die van jou zit
Wat grappig zeg! Ook een ouderwets type haflinger of een sporthaflinger?
Veulentje was weer druk vandaag! Na het rijden nog even gevoeld, ik zag het helemaal op en neer gaan daar in de buik haha. Wat een druktemaker is het.... Nu al

Nu begin je het echt te zien 

)
kayaxtg schreef:Hoe gaat het met Sita?
Ze heeft energieke en minder energieke dagen. We rijden nog steeds iedere dag in de bak, voornamelijk draf. Galop heeft ze nu echt meer moeite mee, soms doen we een rondje rechts om (links lukt niet meer, daar ligt het veulen haha!). Ze mag af en toe wel een dagje rust maar liever niet te vaak. Ze moet echt in beweging blijven zo lang het nog kan
Als het weer wat beter is wil ik meer rustige buitenritjes maken dat is voor haar ook prettiger. Nu gaat het echt hard, haar buik groeit onwijs snel. Zaterdag plaats ik weer foto's hoe ze er nu uit ziet