Fay x Appaloosa of Haflinger? Kleurencombi in de maak!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jitske25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-16 13:17

maralyn schreef:
Beste Jitske25,

Ik snap eigenlijk niet zo goed, waarom jij je verdedigd.
Het is niet jouw paard, en het is niet jouw keuze. Waarom jezelf verdedigen?

Je zegt, dat Fay geen gebreken heeft.
Laat deze handelsstal de paarden dan ook rontgologisch, klinisch en zo onderzoeken?

In elk ras, sluipen er wel dingen in. En om maar te zeggen dat ze niet heeft, zou niet eerlijk zijn.

Wel leuk, dat je dit zo mag mee maken.

Jaa, ik heb geen idee. Het enige wat ik doe is haar verzorgen en rijden. Verder weet ik er ook niet zoveel van en is het inderdaad niet mijn keuze. Maar eigenlijk wil ik het hier niet verder over hebben, want inderdaad daar heb je gelijk in, ik hoef mij niet te verdedigen. Ik hou van Fay en hoop dat ze een gezond veulentje krijgt.

Mijn verzoek aan iedereen. Laten we dit achter ons laten en kijken naar wat voor moois (of niet moois XD) er te wereld komt. ;) Fay is niet mijn paard en dus ligt deze keuze niet bij mij. Ik ben allang blij dat ik dit mee mag maken. _/-\o_

Mimo

Re: Fay x Appaloosa of Haflinger? Kleurencombi in de maak!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 14:46

Leuk voor je om van dichtbij mee te maken dat er een veulentje komt maar ik ben het met de voorgaande schrijvers eens dat het een onverantwoordelijke manier van vermeerderen is en dat het zeer zeker GEEN reclame is voor die handelsstal. Het gaat daar dus alleen om het geld en niet om de toekomst van de veulens. Zeker met het huidige paarden- en ponyoverschot ben ik een tegenstander van 'vermeerderen' zonder gekeurde/papierloze ouders. De nakomelingen zijn de eersten die straks op 'vleestransport' gaan als er keuzes gemaakt moeten worden: in- en intriest.

Jitske25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-16 14:57

Jezus mensen ik begrijp dat jullie er zo over denken maar laat mij genieten van het feit dat mijn lieve Fay een veulen krijgt. :j Jullie punt is duidelijk en ik kan daar verder niets mee. :n Dus kunnen we het hier alsjeblieft niet meer over hebben?? _/-\o_ +:)+

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 15:02

Jitske, ik ben het met je eens.

Als mensen willen discuseren, dan raad ik aan om een ander topic te openen.
Zo niet? Dan roep ik om hulp bij een moderator.

plantje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-16 15:11

Oeh spannend!!