Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) een valk fewspot merrie
.
. Mijn dochter is net 8 geworden en heeft amper interesse in de pony's helaas, denk dat het bij ons wat te rustig is op stal (prive stal, komen geen andere mensen, enkel familie) daarom ga ik haar toch maar op de manege op les laten gaan, gezellig met veel andere kinderen op stal en samen rijden, misschien is er dan nog hoop haha
Maar eerst maar eens naar school. Nu gaat ze nog met mij mee naar stal en vindt ze aaien nog heel leuk en wortels geven, maar erop zitten wil ze bijvoorbeeld nog niet. Ach misschien wil ze straks wel voetballen of iets anders.
met deze plaatsing krijgt ze ook een plekje in de bokt wiki dus erg leuk!!!
, ze heeft al direct een vriendin hier, mijn twentertje, en ze staat ook nog bij twee oude dames waarvan in ieder geval eentje echt een moedertype is voor jonge paardjes dus daar kan ze altijd gaan schuilen
Welke ponyclub loopt Mellow?
, kijken of ze het leuk vind daar en of er nog een toekomst als paardenmeisje inzit hihi.
).
En zuidoost Beemster is inderdaad een heel eind weg vanaf hier. Ik heb zelf in Zaandam gewoond en mijn vorige paard heb ik daar laten beleren.
, laatst was er ook iemand om te kijken of Pjotr wat is voor hun merrie, ik vind dat juist altijd wel leuk dat mensen er zo goed overna denken en eerst komen kijken.
.

Ben benieuwd naar diens broertje/zusje! 
.