Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Dribbelen en wegschieten... harde wind helpt natuurlijk niet erg, maar daar had ze eerder nooit last van. Nu schrok ze van de week van een paar emmers die omvielen, niks voor Nas! Wel heel grappig, brengt wat leven in de brouwerij zo
).
die grote buik is toch flink wat gewicht dat ze extra mee moet torsen dus ohz doen we vooral lekker stappen/gymnastiseren en verder zijn we bezig met grondwerk en vooral veel plezier maken. Voetballen is nieuwe favoriet, zal kijken of ik het filmpje geupload krijg

trekt wel heel goed op het hout aan, maar gelukkig hebben we geen springambities verder
vooralsnog vliegt de tijd (we zitten vandaag al op 197 dagen!) maar de laatste loodjes zullen zonder twijfel het zwaarst gaan wegen. amyz schreef:Riel het zijn ook gewoon fantastische paardenVoor mij nooit meer anders
Zo eerlijk en nuchter en mensgericht.... Ik vind het altijd een feest om met ze in de weer te zijn. Ze houden je scherp (want ze zijn verdraaid slim én houden je een spiegel voor) maar als je eerlijk naar ze bent en ze respecteert, doen ze alles voor je. Gewoon eens naar een show komen of bij een fokker bij je in de buurt langs gaan hoor, zit je sneller in het wereldje dan je denkt
.

) dus tenzij we met een andere singel nog even voort kunnen wordt het zwangerschapsgym zonder zadel. En ik was zo blij met m'n boomloze zadel....hoefde ik me nergens druk om te maken
Nu is dat gelukkig over maar die grooooote buik is af en toe wel lastig voor d'r. Toch een heel gewicht wat ze mee moet torsen
osteo was er vorige week bij en die zei ook dat ik er goed aan deed om haar nu al op zwangerschapsgym te doen, ze kon aan d'r merken dat ze het er best zwaar mee heeft. Ze heeft ook al best een tijd af en toe behoorlijk zucht.
Heeft ze in feite natuurlijk geen last van, maar soms loopt ze er achter een beetje apart van en het is natuurlijk wel gevoelig.
Door de hormonen weet ze af en toe zelf niet meer wat ze wil haha. Ze vond het altijd heerlijk als ze alleen in de bak is met rijden maar nu komen er steeds zielige hinnikjes uit naar andere paarden. En als er dan wél andere paarden in de bak zijn doet ze daar heel lelijk tegen
ach....Je zal ook maar zwanger zijn
ik houd t nooit allemaal bij en dan kan ik niet op iedereen reageren en en en.....en dan geef ik het dus maar op