)
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Titan is zo lief 
Vond het toch wel even spannend, je weet maar nooit. Is dat Camilla die gekeurd is? Ik volg je topic
En dit jaar met 6 merries naar de keuring gaan en daar laten keuren vond ik iets te veel van het goede
Maar ze moesten dus nog wel veterinair gekeurd worden voor 2016 zodat de veulens gewoon zonder problemen hun paspoort met afstamming krijgen. Vandaar een thuiskeuring aangevraagd

Eens kijken of ik dit jaar weer een paasveulentje tussen zit
Als ik ze zo zie, wat zou ik ze graag scheren om echt goed te kunnen zien hoe ze er uit zien. Ontplofte bollen wollen zijn het

Dag 211

hihi

ik vind silver bay echt een hele mooie kleur en hou van een bonte dus vandaar deze keuze. 
Misschien ook wel de hoek waaruit de foto gemaakt is, dat dat het verschil maakt.
Iemand die toevallig leuk opties heeft? De naam zal beginnen met Haerhagen's .... Ik vind namen met een betekenis leuk, taal maakt niet uit, ook namen die grappig zijn of tegenstelling van elkaar. Kort of lang maakt niet uit
Of eigenlijk zijn alle opties welkom hahaPandakaas schreef:Zo wat een uitgebreide goklijst xIirtJj! Zitten leuke opties tussen![]()
Moet wel eerlijk zeggen, als ik zo naar de foto's kijk zien ze er een stuk ronder uit dan dat ik gewoon naar ze kijkMisschien ook wel de hoek waaruit de foto gemaakt is, dat dat het verschil maakt.
Ook ben ik eens begonnen met namen verzinnen, maar o dat is echt zo niet makkelijkIemand die toevallig leuk opties heeft? De naam zal beginnen met Haerhagen's .... Ik vind namen met een betekenis leuk, taal maakt niet uit, ook namen die grappig zijn of tegenstelling van elkaar. Kort of lang maakt niet uit
Of eigenlijk zijn alle opties welkom haha
Iemand anders die al een gokje durft te wagen? Was leuk met het veulen vorig jaar, iemand had precies alles goed, datum geslacht en kleur!
Goklijstje tot nu toe:
Isabella:
23 Maart - Silver buckskin – hengst - Mioux
20 maart - Silver buckskin – merrie - Chardy
? - Silver smokey cream – merrie -xIirtJj
21 maart- silver black = hengstje- jolandje
Violetta:
26 Maart - Bay Dun – merrie - Mioux
23 maart – Dunskin – hengst - Chardy
? - Dunalino- geen idee -xIirtJj
20 maart- red dun-merrie-jolandje
Silver Lady: