Karakter vind ik echt ontzettend belangrijk
Dat blijft met een correct gelders model toch echt mijn prio 1 in het fokkenBen er zeker trots op, dank je wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Karakter vind ik echt ontzettend belangrijk
Dat blijft met een correct gelders model toch echt mijn prio 1 in het fokken
Dee_Es schreef:Volg (stalk) nu ook via FB. Ik rij voor het eerst een halve Gelder. Wel echt Gelders type, ontzettend nuchter en werkt graag. Maar vooral mijn vriend is helemaal weg van het type en karakter dus wie weet is hij ooit over te halen voor een Gelders-gezinslid
Mochten jullie ooit wat zoeken : trek maar aan de bel
) De eigenaar had nog 2 Gelderse, waaronder toen (nu 3) een jaarling van Danser en stuk voor stuk heel nieuwsgierig maar zo braaf.
Mijn oude wedstrijdpaard kwam met zijn klassieke springbloed ook wel in de buurt ervan
! Weet je zo nog de afstamming van de gelderse die je gereden hebt ? 

Sas_88 schreef:Wat leuk om dit allemaal te zien en te lezen! Sinds een week ben ik de trotse eigenaar van een Gelders paard. Guiness (Sirius x Laurentz).
Het is een ontzettend lief paard, en zo enorm cool in zijn koppie. Hij staat er nu een week en is zo relaxed. En zo heerlijk veelzijdig
Sorry, ik heb geen echte nuttige toevoeging in dit topic. Gewoon even gluren bij knappe paardjes
Maar mocht niet, omdat ik nog geen 25 berichten heb geplaatst haha. Dus bericht 26 zal zeker in dat topic zijn haha. Ben nog nieuw hier, dus weet nog niet goed hoe alles werkt.
Als ik het zo zie gaat het toch wel kriebelen hoor.. Misschien later
Sas_88 schreef:Ja, dat wil ikMaar mocht niet, omdat ik nog geen 25 berichten heb geplaatst haha. Dus bericht 26 zal zeker in dat topic zijn haha. Ben nog nieuw hier, dus weet nog niet goed hoe alles werkt.
Flink posten en dan tot later!Anoniem schreef:Ik volg mee, ook op facebookAls ik het zo zie gaat het toch wel kriebelen hoor.. Misschien later
Olympia96 schreef:Sas_88 schreef:Ja, dat wil ikMaar mocht niet, omdat ik nog geen 25 berichten heb geplaatst haha. Dus bericht 26 zal zeker in dat topic zijn haha. Ben nog nieuw hier, dus weet nog niet goed hoe alles werkt.
![]()
![]()
Flink posten en dan tot later!
Maar het schiet zo al op haha.
!! En een sirius ! Wat leuk ! Heb je een foto? En kun je iets meer vertellen ? Ik ben helemaal weg van de nakomelingen, dan ook erg blij dat ik dit jaar met hem gedekt heb
!!
Welkom
zo blij ! Hopelijk dus 2 Siriusjes volgens jaar in de weide huppelen
nu de 30 dagen scan afwachten, waar ik waarschijnlijk zelf niet bij kan zijn maar hopelijk wel weer positief nieuws kan melden
!! 
Hebben al wat lessen gehad en de eerste buitenrit is ook gemaakt. Gister langs de drukke weg gewandeld 
Nog een paar berichten en ik spam jullie topic vol
! Hij klinkt superleuk en ben erg benieuwd naar foto's
! Ik heb een wilson x sirius in mijn bezit gehad en werkelijk waar, gouden karakter 

En spam het topic maar vol hoor, het is tenslotte familie van de toekomstige spruiten en altijd leuk om die in de gaten te kunnen houden

!!! Ben heel erg benieuwd hoe hij zich verder gaat ontwikkelen, hij is leuk
!!!
Hoop stiekem echt op een merrieveulentje volgend jaar
Wat een plaatje!! En een heerlijk karakter, dat lees ik ook overal. Ben heeeel benieuwd naar de veulentjes die gaan komen
Sas_88 schreef:Die foto's van jouWat een plaatje!! En een heerlijk karakter, dat lees ik ook overal. Ben heeeel benieuwd naar de veulentjes die gaan komen
wat kon dat paard je een vertrouwen geven, die ging voor je door het vuur als je eenmaal zijn vertrouwen had
Cheytjuh schreef:Welkom Sas_88!! En een sirius ! Wat leuk ! Heb je een foto? En kun je iets meer vertellen ? Ik ben helemaal weg van de nakomelingen, dan ook erg blij dat ik dit jaar met hem gedekt heb
!!
Super leuk Gast3289 !!!Welkom
![]()
En om maar gelijk met de deur in huis te vallen, vandaag 18 dagen scan Dance gehad en ze is nog steeds drachtigzo blij ! Hopelijk dus 2 Siriusjes volgens jaar in de weide huppelen
![]()
![]()
nu de 30 dagen scan afwachten, waar ik waarschijnlijk zelf niet bij kan zijn maar hopelijk wel weer positief nieuws kan melden
!!