Hopelijk komt het snel goed met haar en zit het vruchtje nog gewoon waar het hoort!
Ik duim voor jullie
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, als ik aan kom zetten met dat bakje is ze opeens heel blij

Ik had de stal deur open gedaan en het halster om, ik gooi dan altijd even het touw om haar nek zodat ik haar hoeven nog even kan uitkrabben. Toen ik haar voor voet neerzetten en om haar heen wilde lopen besloot mevrouw dat ze zelf wel de stal uit kon lopen
nou loopt ze niet zo hard met een dik been dus kon haar na een paar passen alweer vast pakken, maar het is in ieder geval een teken dat ze zich weer lekker begint te voelen
ze loopt weer goed, s'ochtends nog een beetje stijf als ze de stal uit komt maar zodra ze aan het einde van het gang pad is loopt ze al goed. 

Vandaag word in Ermelo de Hippiade gereden, wij zouden dus aanwezig zijn met ons friezen-viertal. Ik had dit al volledig afgeschreven en besloten wel gezellig als supporter mee te gaan.... Maar misschien hebben jullie het wel meegekregen, dit is afgelast.... Er gaat een nieuw datum voor gezocht worden.... Normaal zou ik heel erg balen maar dit keer eens niet, dit betekent namelijk dat Klasien en ik hoogst waarschijnlijk gezellig aanwezig kunnen zijn! Ik denk niet dat we conditie gezien goed genoeg zijn om mee te rijden maar wil dan toch graag als reserve paardje mee
. Gelukkig heb ik een team wat er precies hetzelfde over denkt 
.
.
Nog niet lang, zo'n 20 minuten maar waarvan zo'n 15 stap maar het begin is
. Zoals ik van haar verwachten was ze super braaf, maar natuurlijk ongelooflijk stijf. Ik had gehoopt dat het longeren wat geholpen zou hebben maar dat viel toch even tegen. Maar ach we gaan gewoon weer rustig opbouwen en los werken.
mevrouw heeft een lekker pap buik gekregen. Ze blijft alleen boven op nog vrij schraal vind ik zelf, iemand hier daar misschien wat tips voor? Het zal ook wel een hoop bespiering zijn natuurlijk maar normaal was ze niet zo schraal.
hierbij een filmpje van de scan:
.