Ja dat wiebelen is omdat het niet lekker gaat zitten en gaat wegen. Afhankelijk van de strips die je hebt gaat de waarde verder naar beneden naarmate de bevalling dichterbij komt. Meestal is dat rond de 6.4 of 6.0 Je moet de strips ook direct aflezen zodra er een drup melk op zit, dus niet na 20 sec ofzo pas want ze kleuren door. Behalve als ze echt op 6.0 ofzo zitten dan verkleuren ze echt niet meer.
monnikenburg
Geplaatst: 09-07-15 12:04
Ik heb de strips van Foal Time en die zijn heel betrouwbaar.
horsefriend9
Geplaatst: 09-07-15 12:05
leuk drachtige merrietjes ! en straks beschuit met muisjes eten :p
bonni
Geplaatst: 09-07-15 12:07
Ik denk dat je inderdaad geen 2 weken meer hoeft te wachten hoor. Uier kan binnen 1 dag ontzettend groeien. Ze heeft leuke aftekeningen! Hopen dat het veulentje ook zo mooi wordt
uier was vanmorgen weer stukje voller maar nog steeds niet helemaal vol, stond er rustig bij vanmorgen, dus in loop van middag maar weer is gaan kijken.
Nog geen tekenen dat het vandaag zou komen, dus blijf rustig afwachten, wat mij betreft komt het vanaf donderdagnacht, dan is me zoontje bij zijn vader dus makkelijker met waken.
Momenteel is ene kant uier weer heel weinig, dus wanneer het door gaat zetten weet ik niet, heb haar gekocht als gezelschappaardje en om keer veulen te fokken.
leuk he zo´n drachtige merrie hihi De ene dag denk je van ja nu schiet het op en de volgende dag is het weer helemaal noppes whahaha Zoooooo herkenbaar.
Leuk inderdaad, vandaag meer uier, zul je zien dat het morgen doorzet als me zoontje toch nog dag en nacht extra thuis is voor kermis hier in het dorp. Enige nacht dat ik komende drie weken niet kan waken.