Ir1ne schreef:Wow!!!! wat goed dat het nu goed gaat!!!!!!
Hoe gaat het met de dracht?
Uhm volgens mij is ze nu iets van 14/15 weken, vergeet het gewoon helemaal bij te houden

Je ziet nu wel toch een aardig buikje komen, maar ja ze vreet op het moment ook enorm dus wat zal het zijn

Ja de bosritjes zijn super

Ze vertrouwd mij gelukkig wel heel erg, zoals plassen water? de eerste keer vloog ik tegen een boom aan, ging me kar zo'n beetje omslaan en deed ze niks anders dan zover mogelijk ontwijken, waardoor ik dus regelmatig in de bosjes belande

twee weken geleden ben ik met een stalgenootje gegaan, haar fries loopt ook voor de wagen en toen die eenmaal door de plassen ging volgde ze gelukkig.
Daarna de eerste keer alleen was het natuurlijk nog wel eng, ze is gewoon heel erg onzeker omdat ze het niet in kan schatten... toen keek ze echt zo achterom van "Baas, je meent het toch niet serieus dat ik door die plassen moet" maar toch deed ze het..
Voel me af en toe zo'n pennykind

maar uiteindelijk ging ze in volle draf zonder aarzeling door alle plassen

Het is heerlijk om te zien hoe Mimi veranderd is.. zo was het begin dit jaar nog maar de vraag of ik er veilig mee rond kon rijden, maar 5 weken strafkamp bij lambertus was wel even goed.
Daarna liep het nog niet helemaal lekker omdat ze zo idioot ging doen en het een keer goed mis ging dat ik mezelf al zag verongelukken dat ik zoiets had van ja voor haar 10 andere pony's...
maar me vriend bleef aandringen en stiekem geef ik nu toe dat we toch wel een wereld pony hebben en als ik zie wat ze nu allemaal voor me doet... Daarmee moet ik wel zeggen dat de stal switch ook wonderen heeft gedaan

Oeps beetje lang verhaal....

Ps. Filmpje van dinsdag, we zijn er zeker nog lang niet en we moeten nog aan heel veel dingen werken. maar we moeten eerst maar eens kilometers maken en hoe kan dat mooier dan in een bos waar ik praktisch niemand tegen komen..
we gaan straks mooi wat lesjes volgen om de basis er goed in te krijgen