Superleuk, zeg! Al zo veel reacties en al 100 gokjes in 12 uur tijd 
Kimara, ook zonder verstand van kleuren mag je gokken hoor
De kleurkansen met percentages staan genoemd in mijn OP, dus dan wordt het geen hele wilde gok 
Uiteraard zal er ook weer gegokt kunnen worden op geslacht, kleur en geboortedatum (met een leuk prijsje), maar daar beginnen we pas in het nieuwe jaar mee 
ZoeyDercks, dat zou wel gaaf zijn, een zwarte met zulke aftekeningen. Op een valk zie ik dan weer niet graag extreme aftekeningen, maar op een palo en sb is het wel mooi 
Dat heeft Stefan me inderdaad verteld, KoudBloedKim 
Maar je hebt nu echt een hele goede keus gemaakt qua hengst, ik ga jou ook zeker volgen. Ik ben heel benieuwd naar jouw mengseltje!
Waar gok jij op, Pradadaan? 
wendy1987 schreef:Jaaaa! Knappe poowny's!!!
Het wordt gewoon een gelevalkhengstmetveelzwartenweinigwit!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!
Voor iedereen die zegt dat Ti mij een palominohengstje zendt: Dat zou wel heel erg mooi zijn! Ik weet ook zeker dat hij iets van zichzelf meegeeft
Fearlien, de naam hoeft niet met een speciale letter te beginnen. En ja, we hebben al een naam gekozen: Sublime's Yolooo CR! 
Zolang het nog niet geboren is, heet het Yolooo.
Ik heb ook al een naam voor als het wel geboren is
Met een hele mooie betekenis. Ik heb ook nog een paar andere namen, voor het geval dat de naam die ik wil gebruiken echt niet bij het veulen past.
Ik zat op 6 februari in Thailand in de taxi van het hotel naar de luchthaven, beetje slaperig te hangen en ineens zat ik rechtop en wist ik het! Dit wordt de naam van Babbie2016! En ik weet nu al; hoeveel namen ik ook nog verzin en hoe mooi ze ook zijn, er zal geen enkele naam zijn die ik beter bij Babbie2016 vindt passen dan deze. Het is een hele mooie verwijzing naar TiSento, de naam van TiSento en Fiore komt er in terug en het heeft een hele mooie betekenis én nog een reden, maar als ik die vertel weet iedereen het, dus dat hou ik nog even voor me
gett, er zal nooit een paard komen die Ti kan vervangen. Zo bijzonder als hij is, is er geen één.
En dat hoeft ook niet, dat houdt Ti zo speciaal.
ZeSteigert, jij doet er nu alvast een datum bij
Echt, als jij gelijk gaat krijgen, moet je echt een glazen bol kopen, dan heb je je roeping gevonden! 
Ik weet het, Lau en ik begrijp het heel goed
Ik zie je wel langs waaien als je wel zin hebt.
O jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! Sanne, wat goed van jou!! Nóg een instructie voor Sublime (en Daisy natuurlijk, want Sublime doet het niet alleen): Niet stekelharig! 
Maar gelukkig is Fi dat ook niet en zie je dat ook niet heel snel op bruine paarden. Maar toch 
Rebecca schreef:Veel instructies voor Sublime

Ach, dromen mag toch 
Iedereen weet dat ik dolgraag een valkmerrie wilde, maar dat Ti mijn grote liefde was, dus ook al krijgt het veulen niets van de instructies mee, ik ben allang gelukkig als ze allemaal gezond zijn en blijven 
OmaTiFiYolooo ben je tegenwoordig hè
Leuk dat je er weer bij bent!
Dido, die speciaal een account aanmaakte voor mijn paardjes! Leuk dat je er ook bij bent!
Waar gok je op?
Leuk Tjintja, dat je er ook weer bij bent!
En de tussenstand na 100 stemmen:
Een gelijke stand tussen palominohengst en smokey black hengst! 
En 1 valkmerrie 

En Sublime met zijn gewonnen rozetten (afgelopen zaterdag voor de derde keer Premium Stallion geworden
)