ze begint nu echt een uier te krijgen de banden worden slapper. Kan der staart zonder moeite recht overeind zetten. Nog 21 dagen tot de uitgerekende datum al denk Ik dat ze het wel eerder gaat droppen
Uier vanmorgen om kwart over 8
En vanmiddag om 14:40 heb het idee dat zelfs daar alweer wat verschil zit of ligt dat aan mij
Dat ziet er al veelbelovend uit! Leuke combinatie ook. En jou merrie heeft dat mooie typische tuschinski hoofd. Ik ken drie nakomelingen van deze hengst en allemaal hebben ze zo'n mooi chique koppie. Hopen dat ze dat doorgeeft maar volgens mij komen weer daar vrij snel achter!
wennie19
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-15 06:14
Zo ochtend check weer gehad. Temperatuur nog normaal, uier weer iets voller en der staart kan nu bijna plat op der rug
Zo ochtend check weer gehad. Veulen zit nog lekker in mama's warme buik en gelijk heeft het wat een weer de afgelopen dagen. Uier is weer wat voller en madam wil eigenlijk der box niet meer uit.
Mams is het zat. Veulen is echt a life and kicking in der buik Ze moest van stal uit nog gewoon naar buiten maar vandaag had ze zelf bedacht dat ze toch echt naar binnen ging. Hekwerk stuk maar zij gelukkig niks