Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
! Fijn dat je het zo lang aangehouden hebt 
. We zitten bijna op 7 maanden dracht en er is echt niet meer naast te kijken dat daar een veulentje in zit te groeien... Dat strakke lijntje van haar is ver te zoeken 

ze groeit een klein beetje hetzelfde als mijn merrie deed, ietsje minder misschien. ben erg benieuwd!
Mist schreef:Ik ga ook zeker volgen ! Mooie merrie Ine ! jammer dat ze zo klein zijn, mocht je een grotere versie kunnen fokken dan kun je die zeker bij mij kwijt![]()
enne...leuk om de ouwe stek te zien ! ik ga zeker nog langskomen om ze in het echt te bewonderen
Ik heb heel veel foto's dus mocht je een keer benieuwd zijn wanneer de uier begon (eerste verandering met 220 dagen) of iets dergelijks dan hoor ik het wel.
)!
. Ze hebben 3 dagen geleden een nieuw stuk gras gekregen en daar mogen ze nu zo'n 4u per dag op (ivm paarden die gevoelig zijn voor suiker). Marieke maakt er het beste van
. Mond volproppeeeeen!

Ik denk 4 april, cremello hengstje (ik denk niks maar verzin gewoon wat leuks
)

! Een mooie palomino is ook zeker niet mis, al hoop ik dan op eentje met iets meer kleur dan Marieke. Ik vind Mariekes kleur zo'n beetje tussenin zitten... Al ben ik stiekem gewoon benieuwd naar wat eruitkomt. "Alssie maar liiiiief en gezond is
"Citaat:set_elkol: 4 april, hengst, cremello
Deetjeeuh: 27 april, merrie, palomino
.
Dus waarom niet haha. Hoop natuurlijk wel voor je dat hij/zij eerder komt! 
Voor je het weet zijn ze groot