Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wish_Troy schreef:Hallo allemaal!
Wat leuk dat jullie dit blog volgen! Mijn naam is Kelly en Wish is dan ook mijn merrie, dus ik zal vanaf nu ook lekker mee kletsen![]()
Wat een leuke reacties op de merries! We zijn dan ook super benieuwd wat eruit gaat komen en kunnen niet wachten!
Ik zit op dit moment op Curaçao dus Sultan15 zorgt gelukkig goed voor onze toppertjes tot ik terug ben! Dan wordt het al spannend want dan is Fairy alweer bijna uitgerekend.....
Geryon wat leuk dat je ook meekijktWat hebben we ook een toptijd gehad met die toppers van ons he?! Hoe gaat het nu met Geer?
Wish_Troy schreef:Ja ik wil stiekem nog wel 1 wedstrijdseizoen met haar rijden na dit veulen. Maar alleen als het gaat hoorNa haar vorige veulen heb ik haar weer helemaal terug gekregen en zelfs uitgebracht in het Z1. En de dag dat ze naar de hengst ging reed ik nog een foutloze SGW
Super trots op mn oudere maar super sterke merrie ^^
Fijn dat het met Geer zo goed gaat! Wat doe je nu met hem? Zie nog wel s filmpjes voorbijkomen van jou op Rinovo? Leuk dat je nog steeds op de manege bent af en toe!!
Ja onze verassing Hakuna Matata (Troy) heeft inderdaad een lekker koppie hihi. Het gaat goed met hem! In september komt hij uit de opfok ren gaan we beginnen! Spannend allemaal
Geryon schreef:sultan15 schreef:Leuk dat jullie allemaal mee volgen!
Geryon hebben wij niet nog eens samen een oefenparcours gereden op spaarnwoude? Of was jij juist diegene die die fantastische arabier had? Vegas? Of vergis ik me nou?Fairy staat op haar paspoort als 1.66 maar is denk ik inmiddels wel al 1.69. En ze groeit nog vrolijk door! hihi
Wagen jullie mee met een gokje qua kleur/geslacht?
Zou goed kunnen van dat oefenparcours! Vegas was toen de pony van mijn zus. Wat leuk om te lezen dat je hem fantastisch noemt.Ik heb 'm met heel veel plezier een paar jaar gehad toen m'n zus stopte (als recreatiepony vanwege een blessure) en nu heeft hij (helaa een andere eigenaresse.
Goh ik had fairy echt kleiner geschat! Komt vast door dat kleine lieve koppie![]()