Twee halfzusjes verwachten een kind!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sultan15

Re: Twee halfzusjes verwachten een kind!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-14 10:59

Hey dat is snel Kel! Slaap lekker :D hihi

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 11:03

Wat is die laaste merrie mooi zoon aansprakelijke koppie heeft ze!

sultan15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-14 11:36

Dankjewel! *D

Fellow_Troy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 18:27

Hallo allemaal! Ik ben Marja, de moeder van Kelly, en maak dus ook van dichtbij het verloop van de dracht van de merries mee. Leuk!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-14 21:40

Wish_Troy schreef:
Hallo allemaal!

Wat leuk dat jullie dit blog volgen! Mijn naam is Kelly en Wish is dan ook mijn merrie, dus ik zal vanaf nu ook lekker mee kletsen :)
Wat een leuke reacties op de merries! We zijn dan ook super benieuwd wat eruit gaat komen en kunnen niet wachten!

Ik zit op dit moment op Curaçao dus Sultan15 zorgt gelukkig goed voor onze toppertjes tot ik terug ben! Dan wordt het al spannend want dan is Fairy alweer bijna uitgerekend..... *\o/*

Geryon wat leuk dat je ook meekijkt :) Wat hebben we ook een toptijd gehad met die toppers van ons he?! Hoe gaat het nu met Geer?

Zeker een toptijd!! Gaat goed met geer hoor :D Ga jij wish na de dracht weer helemaal oppakken op wedstrijdniveau?

Hoe is het met der vorige veulen? Ben zn naam even kwijt. Vind die ook zooo gaaf, dat koppie <3

Wish_Troy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 00:42

Ja ik wil stiekem nog wel 1 wedstrijdseizoen met haar rijden na dit veulen. Maar alleen als het gaat hoor ;) Na haar vorige veulen heb ik haar weer helemaal terug gekregen en zelfs uitgebracht in het Z1. En de dag dat ze naar de hengst ging reed ik nog een foutloze SGW :) Super trots op mn oudere maar super sterke merrie ^^

Fijn dat het met Geer zo goed gaat! Wat doe je nu met hem? Zie nog wel s filmpjes voorbijkomen van jou op Rinovo? Leuk dat je nog steeds op de manege bent af en toe!!

Ja onze verassing Hakuna Matata (Troy) heeft inderdaad een lekker koppie hihi. Het gaat goed met hem! In september komt hij uit de opfok ren gaan we beginnen! Spannend allemaal :)

sultan15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-14 10:31

Hier 2 foto's van Troy <3

Afbeelding

Afbeelding

Bluebella

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 20:32

Aah baby Troy! Wat was hij schattig met z'n baby baardje en rooie voorplukje <3

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-14 21:38

Wish_Troy schreef:
Ja ik wil stiekem nog wel 1 wedstrijdseizoen met haar rijden na dit veulen. Maar alleen als het gaat hoor ;) Na haar vorige veulen heb ik haar weer helemaal terug gekregen en zelfs uitgebracht in het Z1. En de dag dat ze naar de hengst ging reed ik nog een foutloze SGW :) Super trots op mn oudere maar super sterke merrie ^^

Fijn dat het met Geer zo goed gaat! Wat doe je nu met hem? Zie nog wel s filmpjes voorbijkomen van jou op Rinovo? Leuk dat je nog steeds op de manege bent af en toe!!

Ja onze verassing Hakuna Matata (Troy) heeft inderdaad een lekker koppie hihi. Het gaat goed met hem! In september komt hij uit de opfok ren gaan we beginnen! Spannend allemaal :)

Leuk dat je haar erna weer op gaat pakken! Ik ga geer na de winter ook weer wat oppakken. Gaat ons vast lukken met onze inmiddels bejaarde (heel overdreven :P) toppers haha :+

Met geer doe ik nu niet echt wat. Springen mag ie niet veel en dressuurmatig zitten de meeste knopjes er al op en verder dan dat trainen is voor ons beide niks. Dus het is wat saai. Maar na de winter wil ik hem dus weer oppakken voor fnrs wedstrijdjes ofzo. :+ Ik spring sinds kort weer op de manege inderdaad! Tja dat springen dat gaat er niet uit bij mij haha :')

Wat komt het dichterbij joh met troy, ben echt zo benieuwd wat dat gaat worden. Het is zo'n stoere vent!! Die baby foto's <3

Appelmoose

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 13:23

Hoi Sultan15 en Kelly, ik volg ook... via bokt en live! Vancouver staat dit jaar zijn box af aan de twee dames én (toekomstige) kinderen.

Wish_Troy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 17:27

Leuk dat je ons, behalve live, ook volgt op bokt Bir0705! We zijn dan ook super blij met jou en Vancouver! Zonder die box was dit allemaal niet mogelijk geweest :)

Wish_Troy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 17:29

We zijn druk bezig met het bedenken van namen! *\o/* Hebben jullie nog leuke suggesties?? *D

Appelmoose

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-14 18:09

Hihi, graag gedaan! :D

sultan15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-14 19:59

Hey Bir! Leuk dat je ons ook volgt! Echt super lief dat wij jou box mogen gebruiken! :)

Suus88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 00:52

Ook ik volg zowel live als op bokt ben heel benieuwd wat voor veulentjes er straks in de wei rond dwarrelen

sultan15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-14 19:16

Gezellig Suus! :)

sultan15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-14 22:40

Geryon schreef:
sultan15 schreef:
Leuk dat jullie allemaal mee volgen!

Geryon hebben wij niet nog eens samen een oefenparcours gereden op spaarnwoude? Of was jij juist diegene die die fantastische arabier had? Vegas? Of vergis ik me nou? :o Fairy staat op haar paspoort als 1.66 maar is denk ik inmiddels wel al 1.69. En ze groeit nog vrolijk door! hihi

Wagen jullie mee met een gokje qua kleur/geslacht?

Zou goed kunnen van dat oefenparcours! Vegas was toen de pony van mijn zus. Wat leuk om te lezen dat je hem fantastisch noemt. <3 Ik heb 'm met heel veel plezier een paar jaar gehad toen m'n zus stopte (als recreatiepony vanwege een blessure) en nu heeft hij (helaa een andere eigenaresse.
Goh ik had fairy echt kleiner geschat! Komt vast door dat kleine lieve koppie :+

Kijk Geryon, hieronder is goed te zien dat Fairy een stuk groter is dan ze eruit ziet :)

Afbeelding

De dames schieten al aardig op. Fairy vandaag 220 dagen en Wish 138! *\o/* Nog zo'n vier maanden te gaan voordat het eerste veulen rondspringt *D Van de week weer even foto's maken van de buikjes <3

Wish_Troy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 16:31

<3

Dien97

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-14 19:24

Mooie meiden! Ben benieuwd wat er gaat komen.

sultan15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-14 17:29

Even de dikke buikjes showen! *\o/*

Lieve Wish vandaag op 146 dagen
Afbeelding

Afbeelding

en fairy op 228 dagen (en lekker teddy!)
Afbeelding

Afbeelding

Bluebella

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 13:38

De dikke buikjes show!

Appelmoose

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-14 14:01

De dames zien er in ieder geval goed uit! En als ik af en toe een blik werp op de wei, dan zie ik dat de buiken niet in de weg zitten. Wish en Fairy zijn actief genoeg! :)

sultan15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-14 22:38

haha Bir inderdaad. En ik maar denken dat ik niet meer moet gaan rijden op Fairy omdat het anders te zwaar voor haar word... staat ze vervolgens haar bokkensprongen te showen in de wei }> =:)

Verder nog wel een leuke bijkomstigheid.. Afgelopen hengstenkeuringen is de eerste zoon van Eldorado (waar Wish door is gedekt) goedgekeurd! *D *\o/* Grandorado TN. Hij was verrichtingskampioen bij de springhengsten.

Afbeelding

Voor de aankomende hengstenkeuring zijn voor de eerste bezichtiging nog 9 zonen van Eldorado aangemeld, waaronder 2 met de zelfde vader lijn als het veulen van Wish (Eldorado v/d Zeshoek x Indoctro).

voor de geïnteresseerde, de hengsten die meedoen en hun catalogusnummer op een rijtje;
116 Eldorado van de Zeshoek x Voltaire
117 Eldorado van de Zeshoek x Lupicor
118 Eldorado van de Zeshoek x Zelhem
119 Eldorado van de Zeshoek x Indoctro
120 Eldorado van de Zeshoek x Celano
121 Eldorado van de Zeshoek x Celano
122 Eldorado van de Zeshoek x Voltaire
123 Eldorado van de Zeshoek x Indoctro
124 Eldorado van de Zeshoek x Chellano Z

Van Arezzo (waar Fairy door is gedekt) doen er 4 hengsten mee tijdens de eerste bezichtiging, waarvan ook 2 met de zelfde vaderlijn als het veulen van Fairy (Arezzo VDL x Indoctro). De hengsten met hun catalogusnummers zijn:
009 Arezzo VDL x Indoctro
010 Arezzo VDL x Indoctro
011 Arezzo VDL x Lux
012 Arezzo VDL x Contender

Wij zijn uiteraard heel benieuwd hoe deze hengsten het gaan doen tijdens de eerste bezichtiging! *D

sultan15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-14 18:22

Wish is vandaag 150 dagen drachtig! *\o/*
Nog even en dan zit ze alweer op de helft! *D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
*check die grijze muis daar op de achtergrond :brr:

Wish_Troy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-14 15:47

*\o/* *\o/*