Ik volg! Ik heb een Groninger kruising verzorgd en dochter en kleindochter staan nog steeds op stal. Dochter heeft wat meer Gronings bloed en gedekt met kwpn, waar dus de kleindochter uit kwam. Allebei paarden met een top karakter.
Oke interessant Aranka, dat zijn dus ook kruisingen groninger x kwpn. Hetzelfde idee dus
Hier even wat foto's van Wainonia vandaag, dus op 75 dagen dracht. Even mooi poseren zat er niet in dankzij die ellendige dazen, maar goed, voor het idee
esthervannes
Geplaatst: 13-07-14 21:42
ik volg ook!
Heb net een Groninger x KWPN gekocht, dus super leuk!
Leuke combi. Ik was even bang dat je een hele ranke, chique KWPN'er op een heule brede Groninger tank had gezet (of andersom) maar ze zijn beiden eigenlijk net zo breed! Past heel mooi bij elkaar, vind ik. Ik denk dat je daar een prachtig veulen uit gaat krijgen!
Leuk om te volgen!! Ben ook zeer benieuwd wat hier uit gaat komen. Denk dat je goede keus hebt gemaakt met je doel voor ogen voor het veulen. Beide knappe paarden!!!
Gelukkig loopt ze met dit weer nu niet met een megadikke buik rond, maar warm heeft ze het zeker nu. En denk maar niet dat ze op het gras gaat staan, nee ze verkiest de snikhete bak daarboven, de gekkerd!
Ik zit ook te denken aan Macho Polo. Maar misschien ga ik ook nog wel naar de Gelderse kant Switchen daar twijfel ik nog over.
Frederiqueee
Geplaatst: 20-07-14 20:49
Ik volg
Olympia96
Geplaatst: 23-07-14 21:08
fro schreef:
Ik zit ook te denken aan Macho Polo. Maar misschien ga ik ook nog wel naar de Gelderse kant Switchen daar twijfel ik nog over.
Mocht je informatie willen over eventueel interessante hengsten, dan zitten hier mensen die veel weten [HK] Gelderse paarden deel 9 !!
Mousaka
Geplaatst: 23-07-14 21:45
Ik volg mooie hengst en merrie
Muronia
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-14 22:09
http://www.zeldzamerassen.nl vind je meer informatie over ter dekking staande Groninger hengsten. Mijn keuze is op Macho Polo gevallen omdat hij echt een sporttypische hengst is.