Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Madje1992 schreef:Spannend!! Hoop voor je dat het niet is, vind 2 ook zo'n jonge leeftijd. Al heeft mijn merrie ook een veulen op 2 jarige leeftijd gehad.
echte melk hars is doorgaans pas bij een volledig uier enkele dagen tot een een weken voor de bevalling. StalNollie schreef:Madje1992 schreef:Spannend!! Hoop voor je dat het niet is, vind 2 ook zo'n jonge leeftijd. Al heeft mijn merrie ook een veulen op 2 jarige leeftijd gehad.
de onze ook maar die heeft er toch veel mee geleden. wij hebben haar gekocht toen het veulen net eraf was. wel ligt de fout bij jou. jij was al eigenaar toen ze dus nog bij de hengsten liep, dus jij had maatregelen moeten nemen. beetje domme actie.
hoop wel dat er een gezond veulen uitkomt en dat je merrie daarna goed kan herstellen

Ja mobiel kwaliteit en ik moest heel snel een foto maken voordat ze op zou staan
Ze lag te slapen, kon bij haar gaan zitten en na een paar minuten ging ze opstaan, nouja, eerst een paar seconden zo zitten
Dus die foto moest wel heel snel gemaakt worden, want als ik opsta of wegloop gaat ze mee hahaha