Vanmorgen even foto's gemaakt van Sintra in het zonnetje zonder deken. Ik ga ze er zo opzetten. Ze had weinig zin en is in een paar dagen weer flink gegroeid.
stalbluemoon
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-14 13:33
Ze is niet chagerijnig en wil ook echt niet op de foto!!!!!!!
Verosjaak
Geplaatst: 06-03-14 13:37
marjolein88 schreef:
Hoe gaat het nu met haar! Je weet wat ze zeggen he chagrijnig in de dracht geeft een Merrieveulentje !
Die van mij was levensgevaarlijk en kreeg toch een hengstje
Voor de TS duim ik mee dat ze haar wens in vervulling ziet gaan.
Update: nog 50 dagen tot de uitgetelde datum. Gister heeft ze haar truukje weer eens opgevoerd voor vreemde mensen die langs de wei lopen, de eerste paar keer dat wij dit meemaakte schrokken wij ons ook rot. Zal even uitleg geven.
Naar mate het einde van de dracht in zicht komt vind Sintra het heerlijk om languit helemaal gestrekt in de rijbak te gaan liggen, het ziet er dan uit of ze dood is en reageert dan ook niet op roepen. Het lijkt of ze dan in een hele diepe slaap is. Wij zijn dit inmiddels gewend en lopen dan rustig naar haar toe en gaan lekker bij hij hoofd zitten. Heel langzaam word ze dan weer wakker.
Onze wei is vlak bij het industrie terrein en heel veel kantoorpersoneel loopt er dan in de middagpauze langs onze wei. Totale paniek brak er uit. Aanbellen bij de buren. proberen over het hek te klimmen, wat niet lukt vanwege stroom en Sintra's maatje de Merens Quady, die niet twijfelt om aan te vallen. Haha en dan doet ze heel langzaam haar hoofd omhoog en kijkt rond van wat is er aan de hand, laat me toch slapen.
jolandje
Geplaatst: 12-03-14 14:09
jeetje, wat een eigenaardig dier, kan me voorstellen dat men daar van schrikt
Haha wat een heerlijk paard. Een van de redenen dat ik een merrie fan ben. Ze zijn zo heerlijk eigenaardig . Ben erg benieuwd. Nog 50 dagen, das niet lang meer !
Update: Vanorgen lag ze weer voor dood in de bak. Telefoontje van de overburen, wij erheen en heb lekker nog een half uur langs haar gezeten. Wat een heerlijk dier is het toch. Ze groeit nu echt gigantisch en eet toch wel minder nu.
Ik snap je helemaal dat zijn voor mij ook nog steeds de mooiste paardjes samen met wit met zwarte manen succes met het geduld hebben nog, en hopen dat het veulentje helemaal gezond ter wereld komt !