Je hebt nog maar 1 kans Mina_dero. Nu moet je constant op bokt blijven . De naam is nog even een dingetje.. Iemand nog suggesties voor een leuke, makkelijke, liefst Nederlandse naam?
Die ziet er lekker uit Kabayo . Gelukkig dat hij goed is bezorgd en dat jullie er waren . Gefeliciteerd met Lady haar moeder!
ik vind April of Luna inderdaad ook wel bij haar passen Anouk misschien ook nog wel als het toch simpel Nederlands wordt Goudlokje, van zo'n disney sprookje
Icecrystal
Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-17 18:17
April hebben we al staan en Luna is skaay haar overleden merrie .
Jolie vind ik super leuk maar inderdaad misschien verwarrend.
She says hi
Faline
Geplaatst: 13-04-17 18:21
Zit met smart te wachten op nieuwe foto's Of houden jullie haar alleen voor jezelf? Ook erg benieuwd of ze homozygoot is, dat zou helemaal fantastisch zijn!
Lieke en Diede zijn ook heel leuk..Dit weekend moeten we er toch uit zijn. Zal dan ook even wat meer foto's maken! Ik ben ook heeeeeel benieuwd of ze homozygoot is.
Ohhhhh even afwezig en WAUW daar is een Surprise!!!! Wat een droommerrie heeft Jolyne er van gemaakt zeg. Gefeliciteerd!!!! Heb ik eindelijk enigszins iets goed: geslacht en kleur haha. Ik ben benieuwd naar de ongetwijfeld leuke naam.
Enne Elina (Kabayo) geniet van de taart!! Al vrees ik dat die al lang op is