Di moest even apart vond ik. Wat een topic weer. Geweldige mensen en dieren vertrouwen een lach en een traan en bijna 100 pagina's samengevat op 1 april xxxx
Wát een knap ventje en zo groot naast Yazhi!! Yazhi eindelijk een vriendje
Princess na de bevalling was hels om te zien op de cam.. we hebben daarna ook allemaal zo met je mee geleefd. Och, wat een ellende weer.. Gelukkig is er een piemel, en echt.. wie is er nou ooit zo blij geweest met een piemel als jij (en wij) Wát een heerlijk buffeltje
Arme Nikan... Hopen dat het met hem snel weer beter gaat, de kleine vriend
Francis.. Ik heb ongeveer alles al gezegd in app.. Je bent echt een topper, met zo iets aan je hoofd, nog zo proberen mee te leven met Sandra.. Heel veel sterkte en een dikke knuff
En hierbij zijn we nu al op de 100e pagina gekomen... Tijd voor een nieuw topic, eentje met een goede, gezonde veulie start.
jolandje
Geplaatst: 01-04-15 20:19
francis gecondoleerd met het grote verlies
san gelukkig lijkt nu alles goed met de kleine, wat een flink veulen is het, welke kleur is hij nou precies?
stal_HD
Geplaatst: 01-04-15 20:25
Sandra wat een geluk dat het piemeltje nog eruit moest wippen. Pff wat een opluchting. Maar kan me voorstellen dat je er kaopt/verdrietig/boos en gefrustreerd en wat al niet meer was. Jeetje het is ook niet niks..
Francis wat heftig. Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst.
En Francis, nogmaals dikke knuffel voor jou en je hele familie! en de knuffels blijven komen, nu morgen en ook over een jaar, op alle momenten dat je het moeilijk hebt staan wij er!
cam
Geplaatst: 01-04-15 21:29
Fijn dat we positief nieuws hebben over de piemel.
Het gaat maar door... Chaske doet het prima,is en wordt een topper op alle fronten en ja hij is mega lief...ik moet de foto's van camera nog uitzoeken maar met zijn eerste stapjes belandde hij al op mijn schoot
Nikan is weer onder sedatie behandeld en moet er nog even blijven,dus wordt ziekenbezoek van t weekend...mijn kleine smurfie
en na hectisch dagje kom je thuis staat er een bos bloemen en fles rose voor de deur van de bende van ellende, Dank jullie wel,jullie zitten in mijn hart....toppers!!!!
En ik heb net nieuwe laptop in gebruik en nieuwe email,krijg vast niet alles binnen,als iemand van jullie de foto wilt plaatsen als ik whapp???