Klopt viel mij ook al op....Off-topic hoe gaat het met Total Eclipse? Paardje is zoon van verzorgpony van mijn zusje een paar jaar geleden. Ik ken de pony ook goed....
hahah bij de advertentie word een gratis murenschoonmaak aangeboden Die is inderdaad echt flink de muren aan het poetsenedit: wanden bedoel ik natuurlijk.
Ik krijg een frisse voegen banner of toch nieuwe tegels waar binnenkort gratis demonstraties voor zijn Nee hoor wij hebben hem dagelijks Bel marije en PG baby voor al uw sloop werkzaamheden
NathalietjeB schreef:Misty houd t ook lang uit zeg zou bijna denken dat ze op amy wachtOh ja inderdaad! Dat zou wat zijn! Of ze wil gewoon het record in het dikke buiken topic verbrekenEdit: of beide ze wacht op Amy en verbreekt daarmee het record
Roosje01 schreef:Zou misty een onderonsje met cookie hebben gehad .Nee ze heeft waarschijnlijk het virus via PG meegenomen, want misty staat nu ook in die stal en eerst stonden misty en PG bij elkaar
Whaha krijg de banner voor een tip voor een plattere buik Zou t een voorbode zijn?Wie staan er nou allemaal in t groepje amy?misty? Cookie? Snazzy?
MarijeR schreef:Het veulentje van PG heeft inmiddels wel een stamboek naam maar nog geen roepnaam. DT Deputy Ima Show Girl.En Zoë heeft alleen nog maar een roepnaam.Ontzettend leuke naam! Past goed bij haar Wat een portretje is het al
NathalietjeB schreef:Whaha krijg de banner voor een tip voor een plattere buik Zou t een voorbode zijn?Wie staan er nou allemaal in t groepje amy?misty? Cookie? Snazzy?Ik krijg banner voor lingerie, vast voor de tietjes van Misty