Rebecca schreef:Word dit het veulen met de meeste topics voor zijn geboorte? dat weet ik wel zeker, nog 1 pagina en we hebben de 100 al weer gehaald
Rebecca schreef:Word dit het veulen met de meeste topics voor zijn geboorte? Ik denk niet dat het dat nog hoeft te worden, dat ís hij/zij denk ik al.
Mowgli4 schreef:[naam] schreef:Word dit het veulen met de meeste topics voor zijn geboorte? dat weet ik wel zeker, nog 1 pagina en we hebben de 100 al weer gehaald bizar gewoon
KoudbloedKim schreef:Haha, ik denk dat ik het nieuwe deel pas open als Kim gaat liggen om te bevallen. Je maakt een grapje... toch?
*spoort Kim aan om heel snel te gaan liggen* Oh wacht, de cam moet nog wel weer aangezet worden dan hoor!
hij heeft het op mijn mobiel nooit gedaan .*ik ging er vanuit dat het toestel te oud was, die van mierela kon ook niet worden geopend om mijn mob.
KoudbloedKim schreef:Haha, ik denk dat ik het nieuwe deel pas open als Kim gaat liggen om te bevallen. weet je geen titels meer
cherell0 schreef:KoudbloedKim schreef:Haha, ik denk dat ik het nieuwe deel pas open als Kim gaat liggen om te bevallen. weet je geen titels meer Van mij part knalt ze gewoon 'KIM' erneer, het topic is nog steeds erg in trek
cherell0 schreef:hij heeft het op mijn mobiel nooit gedaan .*ik ging er vanuit dat het toestel te oud was, die van mierela kon ook niet worden geopend om mijn mob.Ik keek vaak op mijn mobiel. Hihi. Nu wil hij hem openen en dan zegt hij youtube is gestopt. Heb dat sinds vandaag.