Jeetje... sterkte Nicole! Hopelijk slaat de medicatie snel aan en geeft Mier weer snel voldoende melk...
Fleur_a
Geplaatst: 02-04-16 16:39
Sterkte Nicole!
laat je wel even weten wanneer/of je een nieuw topic maakt van de dame ivm 100 pagina's
Coloured
Geplaatst: 02-04-16 23:29
Heel veel sterkte! Zenuwslopend en uitputtend zo iets! Hoop dat je merrie weer gauw genoeg melk gaat produceren. Dit verwacht je niet en wil je ook helemaal niet! Houd moed! En hopelijk komt het goed!
Iedereen duimt mee en hoopt op goed nieuws. Veulen ziet er gelukkig nog goed uit. Viel me wel op dat merrie rond 2.50 - 2.53 (deze middag) echt geprikkeld overkomt. Oren plat, schudden met hoofd en staart lijkt wat van het lijf af (laatste misschien door positie camera). Hoop dat we snel dit prachtige stel buiten zien draven. Sterkte TS, moet energierovend zijn dit.
Ze zijn buiten geweest vandaag. Lekkere stuiterbal fotos gezien. Veulen gaat gelukkig super ondanks minder intake van melk Komen vast nog online 1dezer dagen
Imaginaerum
Geplaatst: 03-04-16 22:43
Van harte gefeliciteerd met je prachtige veulen! Die mag je wel even komen afleveren, hoor. Ik ben benieuwd naar de naam en hoop dat het gauw helemaal goedkomt met de melkproductie van Mierela.
Hier even een berichtje van onze kant, na bijna een week lang een zorg babytje gehad te hebben gaat het de goede kant op!! Ik heb de mod gevraagd hoe ik het beste kan doen met topic maken als we straks op de 100 zitten vandaar ook even geen foto spam maar die beloof ik jullie zeker!