Gefeliciteerd met je mooie hengstje! Ik heb het hele topic meegelezen, maar had niet verwacht dat hij dan vannacht toch was geboren bij het zien van het aantal topicpagina's! Had wel minstens 20 pagina's erbij verwacht met zo'n populaire dracht
Ik had namen maar ik vind er geen 1 passen dus de twijfel is meer naamloosheid geworden
Licor
Geplaatst: 30-08-14 14:57
Je kan m ook gewoon jimmy noemen Ik ben echt benieuwd of t een schimmel wordt.. ik hoop echt van niet want ik vind hem juist zo leuk nu
Cerastes
Geplaatst: 30-08-14 14:57
Yezzi schreef:
Korashan (Ergens gelezen in een boek )?
Moet met een S beginnen dacht ik...ja kan altijd Sets' ......(nogwat) als naam geven.
Koper
Geplaatst: 30-08-14 14:58
Een naam komt vanzelf wel
Wat heeft hij leuke rocky-oren, net als Gráni. Ik kon me tot gisteravond ook niet voorstellen hoe een veulen eruit zou zien dat én op een rocky én op een arabier zou lijken. Maar nu weet ik 't
Cerastes
Geplaatst: 30-08-14 14:59
set_elkol schreef:
Ik had namen maar ik vind er geen 1 passen dus de twijfel is meer naamloosheid geworden
Hahaha ok, hopelijk kom je er uit!!
Maar geen arabische naam dus?
geshahquille
Geplaatst: 30-08-14 15:01
Lekker jochie word denk ik geen schimmel en ook geen vos dus waarschijnlijk toch een leuk kleurtje . Al lijkt ie wel een beetje vos nu dus had ik in mijn tweede gok het toch een beetje goed ook al kon vos niet . Nee ff zonder gekke zo fijn dat ie er is nu Set ook nog weer helemaal goed en dan lekker genieten van je kanjer. Vind hem tot nu toe veel van zijn vader hebben maar ja ze veranderen altijd nog zo. Set is een topper je ziet echt op alle foto,s dat ze er dol op is net als onze Sil die is er ook altijd niet bij weg te slaan. Lekker veel foto,s posten hoor vinden we helemaal niet erg