Lief van jullie! Hij wordt echt een stoere bink. De fotograve van deze foto heeft hem vandaag gekocht en hij gaat naar een super fijn thuis met vriendjes, heel veel liefde en aandacht. Het doet wel pijn aan m'n hart maar gelukkig komt hij zo goed terecht !
Ja dat is zo'n lekker ding,hij wordt inderdaad al flink! Lag vanmiddag weer met zijn hoofd op mijn schoot te slapen. Vorige week heeft iemand foto's gemaakt, staan in het topic in mijn onderschrift
Ben wel erg benieuwd naar je volgende veulens hoor
Haha , dankjulliewel! Ik kan niet wachten , hij staat ook niet heel erg in de buurt dus kan ook niet elke dag langs helaas Ik ben ook zo benieuwd hoe meneer er over 3 jaar uitziet ...
Haha , dankjulliewel! Ik kan niet wachten , hij staat ook niet heel erg in de buurt dus kan ook niet elke dag langs helaas Ik ben ook zo benieuwd hoe meneer er over 3 jaar uitziet ...
Ah heerlijk Silly dat je ook zo'n knuffelkind hebt ! Hij is ook zo knap.
Ben benieuwd wat je gaat aanschaffen Kimberley . Wel even showen hoor als je iets gekocht hebt!
Nog steeds rustig bij Pien, Alex!
Uier vandaag;
Ze heeft er niet echt haast bij geloof ik. Elke keer als ik op de camera kijk staat ze doodstil .
Ik ben zo blij dat hij naar jou gaat Tyrza! En natuurlijk heeeeel erg leuk dat je ook bokt hebt en we hem kunnen blijven volgen. Ookal blijf ik dat zoizo graag doen natuurlijk
Ja hij is echt heel flink . Ik zal hem van de week eens opmeten ik denk dat hij al rond de 125m zit!
Alex, die harsjes zijn echt valse hoop inderdaad. Gewoon geen pijl op te trekken.
Wel lastig met waken hoor.. Je kan moeilijk anderhalve week lang de hele nacht wakker zijn . Ik heb totaal geen gevoel wanneer het kan komen omdat ze zolang gelijk blijft met haar uier.
Icecrystal
Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-17 09:09
Nooouuuuu dit geloven jullie niet
Net na het voeren hangt er ineens een veulentje uit Jolyne!!! Geen uier niks.
Een merrietje! Kleur wachten we nog even mee want het moet eerst maar even drogen en in het licht!