[Webcam]Valk welsh merrie x Palomino duitse rijpony ed. 2016

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Welke kleurtje verwachten jullie dit jaar...

Valk hengst
58 (8%)
Valk merrie
95 (14%)
Bruine hengst
13 (1%)
Bruine merrie
14 (2%)
Perlino hengst
45 (6%)
Perlino merrie
73 (11%)
Palomino hengst
54 (8%)
Palomino merrie
70 (10%)
Vos hengst
12 (1%)
Vos merrie
29 (4%)
Cremello hengst
33 (5%)
Cremello merrie
50 (7%)
Smokey Black hengst
11 (1%)
Smokey Black merrie
13 (1%)
Zwarte hengst
3 (0%)
Zwarte merrie
7 (1%)
Smokey Cream hengst
36 (5%)
Smokey Cream merrie
44 (6%)

Totaal aantal stemmen: 660

Roos_M

Re: [Webcam]Valk welsh merrie x Palomino duitse rijpony ed. 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:13

Ja je zeurt.

Geef eerst iemand de kans om uberhaupt te reageren ipv meteen mauwen.

Luna2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:21

Ik ben uit de app gegaan doordat er niets anders als gespam was. Heel handig de geboorte app omdat die enkel dan af gaat, maar de rest is niets voor mij. Ben best druk door de dag en werk ook vaak laat, dus 300 berichten of meer terug lezen voor 2 of 3 foto's vind ik wat gek. hopelijk komen er snel wat foto's hier op bokt ook :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:22

Luna2006 schreef:
Ik ben uit de app gegaan doordat er niets anders als gespam was. Heel handig de geboorte app omdat die enkel dan af gaat, maar de rest is niets voor mij. Ben best druk door de dag en werk ook vaak laat, dus 300 berichten of meer terug lezen voor 2 of 3 foto's vind ik wat gek. hopelijk komen er snel wat foto's hier op bokt ook :)

Als je geen last wilt hebben van het gespam kun je de groep op stil zetten en dan aan het einde van de dag doorlezen of alleen de gestuurde media kijken. Het hoeft niet allemaal zo moeilijk te zijn. :D

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:33

Moderatoropmerking:
Zodra TS wat meer tijd heeft zal er hier wel een update komen. TS heeft nu even wat minder tijd zodat ze waarschijnlijk kiest voor het media apparaat dat het minst tijd kost. Geduld hebben is een schone deugd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:33

Rebecca schreef:
Pardon ik zeur niet? Geef mijn mening , mag ik toch?

Is jammer toch voor degene die niet appen willen , maak dan geen topic aan

Om nou te zeggen 'maak dan geen topic aan' gaat wat ver, vind je niet? Wees eens blij dat ze dit topic gemaakt heeft en ons mee heeft laten kijken tot de geboorte. Als je niet wil appen omdat je al in zoveel apps zit (zoals je eerder aangaf) moet je niet zeuren.

Fleur_a

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:34

Om tot een compromis te komen: Zou iemand dan die wél tijd heeft als er in die app foto's komen hier willen plaatsen? En inderdaad als er nieuws is. Ik begrijp dat Nicole hier zelf geen tijd voor heeft maar misschien een ander wel

Anthemis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:35

Is het mogelijk dat ik nog in de app mag? :)

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:37

Er is in de app toestemming gevraagd foto's te plaatsen. Dit op eigen houtje doen vind ik niet netjes. Zodra nicole ja zegt of nee komen er wel updates vanuit ons. Al gaat dit topic wel bijna op slot bij pagina 100.

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:38

Het is ook niet zo dat Nicole in de app constant actief is hoor. Daar zegt ze ook maar soms wat dus jullie missen echt niet zóveel.
Ze gaf gewoon aan dat ze het super druk heeft op het werk en met het veulen en dan schiet bokt er soms bij in.
Dat kan he.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:38

Kan hoor stuur mij maar pb

Ik heb meerdere keren gezegd dat er een app is en als mensen dan niet hun nummer pben is het niet onze fout dat Nicole nu zo druk is met de kleine meid

Jeika

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:42

ahh, dat dekentje is echt té schattig <3

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 18:51

Het lijkt me niet de bedoeling dat de boel hier zomaar online wordt gegooid wat er in die app wordt besproken.. ik vind ook dat hier ontzettend gezeurd wordt, Nicole heeft nu wel even andere dingen aan haar hoofd en een whatsappje is nou eenmaal sneller en makkelijker verzonden. We krijgen het vanzelf wel te horen :)

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 19:10

Even voor de gene die er bij willen,

zo hoef ik geen pb te sturen met waar je in wilt.

Meldt het volgende er even bij graag:

Wil je in beide apps of in 1 app?

Waakapp - Stilte tot het geboren wordt dan komt het daarin, Dus app op luid.
Praatapp- Gezellig babbelen over de geboorte van het veulentje, Die mag op stl.

Dit heb ik meerdere malen gestuurd dus als jullie er over heen lezen weet ik het ook niet meer hoor. Heb m'n best gedaan voor Nicole als voor jullie

AnnevM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 19:15

Waarvoor is er dan nog een waak-app nodig? :=

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 19:16

AnnevM schreef:

:)*

_O-

Kimmiee_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 19:16

Luna2006 schreef:

Hier zelfde ja.. zat er ook in maar ben er uit gegaan dacht volg topic weer.. toch nu wel jammer dat ik foto's en updates mis

AnnevM schreef:

Waakapp werd na geboorte gelijk anders genoemd en kregen er "nat foto's" in

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 19:18

Waakapp is er niet meer. Is nu een gezellige babbel app over Mierela en de kleine. Maar he hem even van een eerder bericht van mij gepakt

matasja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 19:21

AnnevM schreef:

is een kopie van haar bericht, dus wat er een aantal keer in heeft gestaan voor de geboorte :)*

AnnevM

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 19:25

Ja dat snapte ik, maar wij kunnen toch niet ruiken dat dat ook een praat-app geworden is :')

Roos_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 19:35

Dat is het ook niet.

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 19:42

zo word het wel gezegd ;)

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 20:01

Even serieus. Laat dit topic gewoon gezellig blijven. Of de foto's hier of daar gedeeld worden, is toch echt aan Nicole zelf. Denk daar ze meer heeft aan steun op dit moment dan dit onzinnige gekibbel.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 20:12

Ik vind het ook wel jammer dat hier niets meer gepost wordt.

Maar goed, we wachten het rustig af :) :) snap het ook wel dat Nicole's hoofd ergens anders naar staat.

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-16 22:55

Nicole heeft het gewoon druk, Kleine drinkt niet, Mierela aan de medicatie, Dr bedrijf, Dus ze is gewoon enorm druk. En de kleine meid gaat nu gewoon voor.

Het is trouwens nog maar 1 app, Dus wil je foto's van de kleine meid zien kan dat, Ik voeg je gerust toe.
En een pb zonder nummer kan ik niet veel mee, Dus pb dan met een nummer er in

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-16 23:04

Hier even een update die jullie verdienen, helaas een minder leuk update dan ik hoopte te geven maar momenteel zijn we erg druk met de dame.. Op 1 of andere manier geeft mierela ineens bijna tot geen melk meer van de 500ml per uur geeft ze nog geen 100ml ofzo.. Der uier zijn verlapte lapjes.. Tja en de tijd schiet er vreselijk bij in dierenarts die komen, van de kliniek naar de kliniek medicijnen weer ophalen etc etc etc. Momenteel heeft mierela vanavond haar eerste medicatie gehad 2x daags 50 tabletten 8)7 3 dagen lang en dan moet ze weer meer melk gaan geven..

We moeten naamloos :') (want zelfs daar heb ik nog geen eens tijd voor gehad om over na te denken hoe der nou ga laten heten :') ) met kunst melk 6x per dag bijvoeren alleen vertikt madam het om te slikken ze laat dan met moeite in der mond lopen maar ze laat gewoon uitlopen zonder te slikken, met moeite vanavond weer 100ml in gekregen van de 400 -O- ze blijft zoeken en zuigen bij mierela van de ene naar der andere speen en beuken tegen der buik met der hoofd voor meer. Ook daar proberen we met de fles bij te schieten maar ook dan vertikt ze het om dat te drinken via die weg..

Ze slaapt veel en probeert zoveel te drinken bij mierela maar komt niet genoeg. Doordat ze snel koud had door het weinig drinken lag ze te trillen in stal en hebben we dekentje op gedaan zodat ze niet dat beetje melk wat ze binnen krijgt gebruikt om warm te blijven.

Ik hoop zo snel dat de medicatie aanslaat -O- ik heb maar naast mijn merrie müsli extra merrie brok bij gekocht en een supplement dat hopelijk nog meer bevordert en heeft ze snel der oude vertrouwende volle uier terug, maar duurt zeker 3 dagen voor deze gaan werken of effect gaan hebben..

Foto's die ik eventueel in de app post mogen hier geplaatst worden dat zet ik dan ook even bij dat ze op bokt mogen. Ik probeer echt men best te doen om goed te lezen en te reageren maar zo app gaat even makkelijk van typ typ mierela geeft geen melk. Ik probeer zoveel mogelijk hier te updaten omtrent de uier en melk en melkgeven en kunst melk en dat sommige mensen dan de foto's posten :)

Ik vraag me af wat als we bij de 100 pagina's zijn mag dan weer nieuw topic bij merrie kijken of hoe zit zoiets?