Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Luna2006 schreef:Ik ben uit de app gegaan doordat er niets anders als gespam was. Heel handig de geboorte app omdat die enkel dan af gaat, maar de rest is niets voor mij. Ben best druk door de dag en werk ook vaak laat, dus 300 berichten of meer terug lezen voor 2 of 3 foto's vind ik wat gek. hopelijk komen er snel wat foto's hier op bokt ook
Rebecca schreef:Pardon ik zeur niet? Geef mijn mening , mag ik toch?
Is jammer toch voor degene die niet appen willen , maak dan geen topic aan
Luna2006 schreef:Ik ben uit de app gegaan doordat er niets anders als gespam was. Heel handig de geboorte app omdat die enkel dan af gaat, maar de rest is niets voor mij. Ben best druk door de dag en werk ook vaak laat, dus 300 berichten of meer terug lezen voor 2 of 3 foto's vind ik wat gek. hopelijk komen er snel wat foto's hier op bokt ook
AnnevM schreef:Waarvoor is er dan nog een waak-app nodig?
snap het ook wel dat Nicole's hoofd ergens anders naar staat.
3 dagen lang en dan moet ze weer meer melk gaan geven..
(want zelfs daar heb ik nog geen eens tijd voor gehad om over na te denken hoe der nou ga laten heten
) met kunst melk 6x per dag bijvoeren alleen vertikt madam het om te slikken ze laat dan met moeite in der mond lopen maar ze laat gewoon uitlopen zonder te slikken, met moeite vanavond weer 100ml in gekregen van de 400
ze blijft zoeken en zuigen bij mierela van de ene naar der andere speen en beuken tegen der buik met der hoofd voor meer. Ook daar proberen we met de fles bij te schieten maar ook dan vertikt ze het om dat te drinken via die weg..
ik heb maar naast mijn merrie müsli extra merrie brok bij gekocht en een supplement dat hopelijk nog meer bevordert en heeft ze snel der oude vertrouwende volle uier terug, maar duurt zeker 3 dagen voor deze gaan werken of effect gaan hebben..