Ik volg vanaf het begin en ga nu toch maar een keer reageren. Wat een heerlijk veulen heb je, gefeliciteerd! Set lijkt een hele lieve mama op de foto's, prachtig om te zien.
Heel veel geluk met je mooie dieren, hoop dat Set snel opknapt
Gefeliciteerd met het prachtige hengstje! veel geluk! en sterkte met Set, dat ze maar snel weer blij mag worden en van haar moederschap kan genieten. Hoe is blue haar gedrag?
Blue probeert af en toe het veulen te bijten maar Set past heeeeel goed op. Volgens mij wordt ze nu al wat liever!
riviera2
Geplaatst: 30-08-14 11:01
Wat een mooi mannetje! Heel de tijd stil meegelezen en nu is hij er eindelijk! Ik hoop dat Set snel weer opknapt. O en wat mij betreft, meeeeeer foto's
Wat een plaaaatje zeg! Echt van harte! Hopelijk voelt Set zich gauw weer helemaal goed en wordt Blue een lieve tante!
MirandaMalik
Geplaatst: 30-08-14 11:21
Gefeliciteerd!!!!! Wat fijn dat het goed gaat en een prachtig kind! Set is wel nog een beetje zielig maar dat komt wel goed...geef haar maar dikke knuffels van ons! Wat fijn dat ze het gelijk ook zo goed doet als mamma! Die kleine lijkt heel veel op pappa vind ik, maar hij heeft de krullen van mamma!
Wat een machtig mooi gelukt veulen. Ben benieuwd welke naam hij mag gaan dragen. En arme set hopelijk heeft ze snel nergens last meer van. Enne trots mag ze zeker zijn op zo'n knappe man. Gefeliciteerd Katja!