Die van mij gingen de dag voor de bevalling racen in de wei. Toen dacht ik, dat duurt nog wel even, zal voorlopig wel niet komen. 's nachts werd het veulen geboren. Onze kat net zo, rende de hele tijd achter me aan buiten, ik kom binnen, kat springt in de doos, en binnen 5 minuten eerste kitten. Drachtige shetlandertje van de buren zag ik 's avonds rondrennen, toen dacht ik nog, die krijgt haar veulen. En inderdaad, 's morgens liep er een veulen bij. Weet niet of ze dat allemaal doen of dat wij hier vreemde wezens hebben, maar viel mij toen op. Bij ons dus bij 3 merries. 2 van mezelf, 1 van de buren. Andere merrie weet ik eigenlijk niet meer of die dat ook deed. En idd. staart schuren, maar weet niet meer hoe ver van te voren.
haha ik had ook geen neigingen om te gaan rennen hoor, maar Pennypony wel. De middag voor dr bevalling voor het eerst zien bokken en gek doen. s' Nachts 10 over 1 stond t veulen er naast.
als die maar niet donderdag komt haha alhoewel zal wel leuk zijn dan moet ik afrijden !!!
pretty
Geplaatst: 17-06-14 16:00
Hier idem. Kikkie ging zodanig te keer op de wei dat we ze binnen gestoken hebben,helemaal over de zeik. Karin daarintegen was de rustigheid zelve. Je kan er dus nooit geen pijl op trekken
Ik vind haar uier dus ook veranderd in de positieve zin,ofwel ligt het aan de foto.
Kan ik me wat bij voorstellen, ben zelf 2 keer bevallen Al had ik echt niet de behoefte om te gaan rennen
Maar wij doen wel het zelfde want veel vrouwen waaronder IK zette vlak voor de bevalling nog even het hele huis op zijn kop. Schoonmaken dus en dat noemen ze nest drang. Zou leuk zijn Michelee als je veulen komt want ook ik kijk elke ochtend of er al een veulentje is. Wordt vast een plaatje.
wow uiers zijn wel voller lijkt op de foto en prachtige foto
_Michelleee
Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-14 21:21
Vond de uiers ook voller tonen, maar als je er elke dag opziet, denk je dat het in je hoofd zit en dat je dingen ziet die je wil zien! haha!
Uiers waren ook minder theezakjes geworden op de wei dan dat ze normaal heeft. Was wel soepel en zacht geworden, maar was eerder gedaald dan echt helemaal verdwenen.
Laatst bijgewerkt door _Michelleee op 17-06-14 21:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zat ineens te denken "Call it/her/him Magic", is dat ook geen leuke naam? Luisterde Magic van Coldplay en dacht, hey Mss vind jij het niks hoor haha