Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
onkeltje schreef:Ik kom expres niet elke dag kijken hier, maar als ik dan na een paar dagen kom kijken met het idee "het zal er nu wel zijn" valt het steeds weer tegen haha.
Dit is het eerste topic waar ik steeds weer even kom gluren

_Michelleee schreef:onkeltje schreef:Ik kom expres niet elke dag kijken hier, maar als ik dan na een paar dagen kom kijken met het idee "het zal er nu wel zijn" valt het steeds weer tegen haha.
Dit is het eerste topic waar ik steeds weer even kom gluren
Haha leuk!!!!
Elina heeft weer een pleeborstel van haar staart gemaakt, dus ik denk dat ze het nu alle dagen gaat doen.![]()
Uier tgoh, ik zie het nu elke dag, dus weet niet of er verandering in zit, straks de foto's
Test gaf 7.0. Gisteren 7.2.
Vanmorgen zag ik haar op de cam plassen en dat was echt een plasje van 1 sec. Bijna niets.
veel drachtige merries doen het tegen het einde, waarschijnlijk voelen ze toch iets aan de vulva, of nog verder binnenin. 
maar deed wel pijn, want hoe leuker zij het vond, hoe harder zij ook bij mij begon te krabben. Hahaha
boekje komt vrijdag in Nederland in winkel. Weet niet of dat ook en zo ja wanneer in belgie komt
maar ik wil het zeker. Is wel een foto samen met een ander paardje. Van Anthea hier in het topic ook!
hihi...
door rtbf, de nieuwszender van Wallonië en zijn we op het nieuws geweest.