Nee san, komend jaar wordt echt een hengstje hoor! Blauwe linten in keets staart hangen, alleen nog maar blauwe accessoires gebruiken... En niet vergeten dagelijks in haar oor te fluisteren: ''maak er maar een mooi hengstje van'' Dan snapt ze vast de hint wel! Alvast veel succes voor morgen!
Ja keet, we gaan nu voor een hengstje. (Maar weer een knappe merrie vinden we niet erg hoor). Pff heb mn telefoon op mn werk laten liggen. Geen zin om terug te rijden, maar wel stil zo hoor. Helaas zit de oplader van de ipad daar ook bij, heb nu wel een andere lader voor de ipad maar die is zo traag.
Hij lag al op de grond hanneke, snoer van de oplader niet lang genoeg. Maar ben benieuwd of ik morgen nog aan werken toe kom, zal maar wat vroege gaan dan
Hihi Keet blijft Keet..... Ze is gescand,Rene in de aanslag om foto's te nemen en tsja.....geen duidelijkheid... Baarmoeder voelt en ziet drachtig,geen ei in aantocht,dus geen naderende hengstigheid,maar.... vruchtje was verstopt.... Whahaha dit heeft ze normaal altijd,dus over 2 a 3 weken nog een keer scannen en wedden dat vruchtje als die er zit op een aparte plek zit????
Mijn da zegt altijd dat ze blij is dat het bij onze andere merries gelijk zo goed te zien is,want deze zwarte maakt haar aan het twijfelen en hardstikke gek....
Maar wat n braaf dier is het toch,al die tijd rustig stil staan
Gefeliciteerd oedsje! Kunnen we die kleine gewoon hier blijven volgen.
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-14 22:49
Nou Keet is Keet..... Wat de da dacht wat veulie in aanmaak was en niet kon kiezen qua innestelling...heeft de weg naar buiten gekozen... Want Lisa kwam vandaag thuis dat keet gedekt is door Wynn en goed want ze stond er bij... en Rene en ik,....Waaaaaat ????? zo paar uur ervoor niets aan de hand en Wynn mag lekker bij de drachtige merries lopen en zo dus zonder ons toezicht gedekt en damn....jammer van haar miskraam,....even slikken maar beter nu dan later,ik geloof heilig in de natuur,maar we hadden haar dan nu echt pas volgend jaar willen laten dekken.... want zucht paar jaar geleden hetzelfde verhaal en niemand die uitsluitsel kon geven,dus lang waken etc...... Iig is Keet weer Keet vandaag lekker actief,en dat was ze al weken niet meer...ik had al zo'n gevoel...
Tsja San, blijf bij je gevoel. De natuur heeft liever geen inmenging van ons
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-14 23:30
Es je hebt helemaal gelijk,...en mijn gevoel had alles al gezegd,maar na Desert heb ik weer worsteling, toch wel ,..muurtje op,muurtje naar beneden..... Komt goed