leuke gokjes Nee he Siel, ik hoop het niet want dan heb ik geen vrij meer! Alleen haar uier doet nog erg rustig aan maar die gaat denk ik elk moment sneller veranderen weer
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-14 17:51
weinig verandering nog steeds, maar ze is tenminste weer happy en tevreden, dus ik ben ook happy
Ja leuk Set doet weinig behalve een buik, dus opschieten doet het voor mijn gevoel niet haha Ik hoop eigenlijk dat de uier heel snel wat gaat veranderen!
Maar even zonder dollen, ze wordt wel echt dikker! Zeker nu ik dr een poosje niet heb gezien! En qua dagen gaat het ook vrij 'snel' eigenlijk! Zou wel mooi zijn als de uier nu ook mee gaat!
Klopt ze is echt enorm, en het ligt enorm naar beneden en niet opzij. Ze wordt steeds meer een punt in plaats van een bol, als ik de fotoshoot van Carmen zie was ze daar veel meer rond en nu veel meer puntbuik! Ik verwacht nog steeds elk moment ineens een vollere uier, dus ik ben benieuwd! Leuk als je langskomt Vindt Blue vast ook leuk! die ziet er idd goed uit, krijgt nu 200 gram ruwe spelt per dag en verder alleen hooi en grazen.
Jorin weekenden zijn ook geen probleem! avonden ook niet, ik ben zelf super flexibel en woon vlak bij je dus we kunnen altijd een keer een avondje erheen rijden
en Muur tof
iedereen is overigens op afspraak welkom
Kimmsel
Geplaatst: 07-07-14 23:53
Wauw, ben erg nieuwsgierig wat hier uit komt. Ik volg 'm!
vooral van voren en schuin voren is het erg beschaafd ja Baby is een diepligger denk ik, ligt niet echt in de breedte. de laatste loodjes gaan me inderdaad te langzaam
*stille meelezer ontwaakt* ahh Setje Aan de uiers te zien moet ze nog wel even, maar ze heeft een buik om u tegen te zeggen! Wanneer is ze uitgerekend? Ga ik ook maar eens een gokje wagen