Nou weer heel thuis na een lange maar mooie hengstenshow! Dii tevreden over hoe Minion het deed. Hij is natuurlijk nog maar twee weken oud dus we kunnen geen wonderen verachten, maar hij heeft heel veel geleerd en liet zich naar tevredenheid zien
Oh oh, ik zie het al, dat gaat lastig worden, maar ja wat wel je ook met zo'n heerlijk knuffelveulen Ik begrijp het helemaal
Icecrystal
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-17 22:00
Lief he stal_HD.. Het is dat ik echt niet alles kan houden..
Het is echt een knuffelkindje Djoopie en zo tam! Je kan echt over hem heen hangen, onder hem door kruipen en als je hem roept komt hij aangesjeest
Gelukkig kan jij je vriendje houden Silly! Lijkt me heerlijk
Het dekseizoen is weer geopend! Ik heb het idee dat Ice niet hengstig wordt met Gambler ernaast . Lenthe was super hengstig dus die is vandaag voor het eerst weer gedekt!
Ook Gambler moest geloven aan de luie poetstechnieken
Ja, dit zijn echt harsjes hoor !! Vanmiddag komt de camera weer online dus als jullie mee willen waken zou dat leuk zijn
Spannend, ook alweer aan het dekken stal_HD! Dit is toch de leukste tijd van het fokken. Wachten op veulentjes en wachten tot je kan scannen op dracht .
Icecrystal
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-17 08:47
Cynthia82 schreef:
Wat een schattige foto met Gambler En Pien gaat opschieten, spannend!!
De eerste 2018 baby's alweer in de maak. Ik ben nu al benieuwd!
Ik ben ook heeeeel benieuwd naar jou hengstkeuze voor 2018 en natuurlijk de FiBaby