dat is zeker leuk Yasmijntje, En dan als Veulen geboren is een fotoshoot !!! Laat wel op zich wachten:)Hoe zijn jullie examens gegaan ?
Ik hoop wel dat ze komt voordat we moeten stemmen op het bokt veulen van 2014 Ik gok nog maar eens:14 juli - merrie - donker bruin - wit voetjes en smal blesje
Wanneer begint die verkiezing? Jasmijntje, daar had ik ook al aan zitten denken. Om haar nog eens vast te leggen op foto om daarna leuk in het topic te plaatsen van het veulentje!
Misschien raakt ze wel zo geinspireerd van de fotoshoot dat ze tijdens de fotoshoot het veulen eruit poept. Een mens kan hopen toch
HEB ANDERE AVATAR Is maar dat jullie niet denken dat ineens niet meer reageer! Uhm ja, ze moet toch echt wel voor oktober hoor. Daar zijn haar banden en buik nu toch echt al wel te ver voor???
Duuuuuurt lang (en dit topic gaat trouwens best hard!). Ik gok.... 5 juli, gewoon omdat ik dan jarig ben en op een henstje.
Mijn gok ik denk topic 2 pagina 18 Palomino hengstveulen op 25 juni geen aftekeningen op de benen en dan met een soort gelijke bles als Elina.Zet hem op Elina Fijn dat je examens goed zijn gegaan
Volgens mij heb ik laatst ergens gelezen dat merries die gaan schuren een goed teken is. Weet t niet zeker.