Hier ook een stille meelezer die zich meld! Ik hoop elke x dat er een foto of bericht komt dat ze is bevallen maar elke x net niet haha Ik ga weer in mijn meelees functie!
Jeetje, wat duurt wachten lang he. Lees al vanaf het begin mee, maar ben te lui om te reageren Daarbij heb ik er ook niet zo veel verstand van haha. Het mag nu wel komen van mij, ben zo benieuwd!!
Vandaag topic voor het eerst gezien. (Waar was ik al die tijd, hihi) Alle berichten van TS gelezen, 26 pagina's. En nog steeds geen baby. Hoe ging je examen TS? En wat een prachtige papa en mama, dat moet wel een knap kind worden!
XLeandrosX
Geplaatst: 16-06-14 11:31
Wanneer? 2e topic, 3e pagina. Merrie, valk, 4 witte voetjes, smal blesje. Ze doet er gewoon zo lang over om aan jouw wensenlijstje te voldoen...
Maar ook ik word nu gewoon te nieuwschierig. Kom alleen meermaals per dag op bokt om dit topic bij te houden en te kijken of er al een knap veulentje geboren is, maar helaas... Dan blijf ik volgen :p
Ik denk dat het een pallomino merrieveulentje wordt . Wanneer het komt , geen idee
Imala204
Geplaatst: 16-06-14 12:31
Het veulen komt gewoon als afsluiter en cadeautje voor je examen daar heeft ze gewoon op gewacht , zodat je je na het examen helemaal kunt richten op de nieuwe aanwinst
Iejoor
Geplaatst: 16-06-14 15:57
Imala204 schreef:
Het veulen komt gewoon als afsluiter en cadeautje voor je examen daar heeft ze gewoon op gewacht , zodat je je na het examen helemaal kunt richten op de nieuwe aanwinst