Valt mee omdat ik echt niet weet wat het is ik noem het ook wel baby of nummer 3, maar hier is 'het' het makkelijkst. Stiekem hoop ik het in de toekomst over een 'ze' te hebben.
Zou ik ook hebben hoor haha. Maar heb een ruin en daar kan ik niet mee fokken helaas. Lijkt me een geweldige ervaring om het een keertje mee te maken,dracht en alles erom heen
Djoena
Geplaatst: 05-07-14 19:27
set_elkol schreef:
zei ik nou 'ze komt' probeer het altijd zo braaf over 'het' te hebben om neutraal te blijven.
Oh haha, ik was al bijna bang dat er iets aan de hand was met allemaal pagina's erbij ineens. Gelukkig gaat Set nog goed. Blijf vooral updates plaatsen. Set kijkt altijd zo tevreden, dan moet ik altijd weer even aan mijn eigen gelukzalige merrie denken. Word ik blij van.
doe ik wilde jij nog een gokje wagen? dan kan ik die in de nieuwe OP van deel 2 erbij zetten binnenkort
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-14 01:07
Je kan me raar vinden, of een autist (ben ik ook een beetje) maar ik houd een blokjesschema bij van de dracht 340 hokjes, kleuren wat al is geweest. Ik ben een enorme beelddenker en dit helpt goed qua overzicht hoe lang we nog moeten/hoever we al zijn. En stiekem is het wel heel leuk (lees: terug naar kindertijd) om de hokjes in te mogen kleuren: 297/340