Ooh haha, dat is ook erg, van die muis!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Joolien schreef:Wij hadden ook een oude pony van bijna 40 op stal, en de laatste tijd jatte de ratten gewoon zijn muesli uit zijn voerbak! De ratten zaten met z'n 10en te eten, en de pony stond achterin de stal zielig toe te kijken!
AlwaysH schreef:KoudbloedKim schreef:Moet eerlijk zeggen dat ik ongelofelijk lui tot half 2 in bed ben blijven liggen (voor het eerst sinds we hier wonen, een half jaar terug) en ik nog niet heb gekeken.
Ga het straks even doen!
Kim zou denk ik niet bewust op Gaston gaan staan, ze kijkt soms heel lief naar hem.
Inderdaad, iedereen een fijn pasen!
Daar over gesproken; mijn moeder had vroeger een paard die gewoon haar hoef op tilde, net zo lang wachtte tot er een muis onder kwam en dan vervolgens het dier dood stampte![]()
Die merrie was overigens echt een b*tch
AlwaysH schreef:Getver...
Op stal zie ik wel een ratten wegglippen maar heb ze nog nooit in Ray zijn stal gezien. Zou ik ook niet willen zijn als rat, Ray is namelijk echt huge en ik zie hem er al zonder pardon op staan
AlwaysH schreef:Klopt, maar aangezien hij ook wel eens naar de hond uithaalt (dan weer niet naar Siebe) verwacht ik niet dat hij die ratten op prijs stelt bij zijn voer x)
Tuurlijk zijn de ratten er niet als ik met hem bezig ben