Wauw , je mag zeker trots zijn. Wat een mooi veulentje zeg
Sylke104
Geplaatst: 10-07-14 23:16
Ik hou wel van blauwe oogjes, kwijl!
lovis
Geplaatst: 10-07-14 23:18
Wat een leuke foto's. Wynn is zo'n gave hengst. En die kleine is ook goed gelukt zeg, maar wat lijkt nizhoni dan al weer groot.
lavendel64
Geplaatst: 10-07-14 23:38
Wat een leuke foto s hij laat zich echt van zijn beste kant zien. En inderdaad Wynn is een superhengst dat alles zo snel gezellig bij elkaar kan lopen en zo vererft van die verschillende types maar allemaal mooi want ik vind Nizhoni ook een plaatje en het zijn allemaal kroelers..
Wat een plaatje van een veulen! Geweldig wat voor halsje er al op zit. Bij beide veulens trouwens. En verder het type is ook geweldig. Heerlijk! Heb echt genoten van de foto's.
Vandaag liep ik gewoon over van liefde en trots op die kanjer.... Wat ben ik blij dat we de gok gewaagd hebben met zijn koliekoperatie.....en hij er nog is..
Wat een prachtkind van wynn En wat een onwijs leuke foto's dat wynn een topper is wist ik al maar de foto's bevestigen het des te meer
Odette_
Geplaatst: 11-07-14 23:57
Ymor schreef:
Hij is echt prachtig! Heb vandaag nog vol bewondering tegen odette zitten praten erover.
En dromen over wat voor mooi veulen hij met Fancy zou kunnen maken. Maar dat zal nooit gebeuren want 1 het is helaas niet mijn eigen pony, 2 met die pony moet niet meer worden gefokt maar daar ga ik dus ook helaas niet over
Ow de 100 pagina's naderen Ik ga gewoon eerst topic nog volspammen met Nizhoni hoor en als die gesloten wordt is dat goed,ander topic blijft gewoon huiskamertopic dan..... Denk ik zo?
Ik heb van de knuffelmeeting trouwens maar heel weinig leuke foto's. Hier heb ik er eentje. Ik dacht laat ik eens doen alsof ik een fotograaf ben waar je 500 euro voor een fotoshoot moet betalen. Dan krijg je altijd dit soort foto's
Smee__
Geplaatst: 14-07-14 00:45
Hahahahaha Romy dat laatste Wel waar idd Knappe Nizhoni