Ik,ben ook stille meelezer! Vind je merrie er altijd zo vredig en gelukkig er uit zien, nog nooit een paard met zo'n tevreden hoofdje gezien. Vind aanstaande papa echt een prachthengst!
jeej leuke reacties! en ja ook de TS pagina's zijn veel, het topic loopt al bijna n jaar over 8 pagina's is er een nieuwe OP en zal ik een soort samenvatting neerzetten haha.
Ik lees ook nog braaf mee hoor! Kan altijd zo genieten van hoe jij over je paardjes praat Ook altijd een van de eerste topics waar ik even een blik op werp als ik bokt open
Set_Elkol
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-14 17:13
Leuk hoor dit topic is natuurlijk alleen leuk als ook mensen het lezen
Vandaag was het net begonnen met lichte regen en wind, de dazen waren bijna allemaal weg en Set was meteen blij en opgelucht, ik zie het in haar ogen zien jullie het ook? Ze kijkt niet meer zo sneu.
van voren weet ze het nog aardig te verbergen, we hebben dus een diepligger en geen dwarsligger
Blue voor de liefhebber, al wat afgevallen weer.
Heb eens gewogen, Set krijgt per dag 500 gram merriemuesi en 200 gram ruwe spelt, Blue 200 gram ruwe spelt of 200 gram half/half spelt en bioron muesli. Vergeleken met sommige merries doet Set het goed op weinig