Er was eens een hele lieve meid die op een paardenforum vieze liedjes verspreid Ze is vandaag de jarige jet en we wensen je een dag vol pret Ik hoop dat mijn lied je verblijd
Oke wij kunnen slapen..princess is ontploft lees ik net
Jaaa ze houdt het echt vol en ons ook bezig,nu 2 nachten geen werkend alarm gehad,1 nacht ben ik wakker gebleven en gister met Rene om en om wekker gezet,dus ieder uur wakker en kijken..(gaat ons niet gebeuren om er niet bij te zijn en straks een dood veulen te vinden) we zijn samen gebroken inmiddels maar nog steeds een team vol vertrouwen en uitkijkend naar veulen en manlief vraagt hij net wanneer we de rest weer laten dekken Alarm is weer werkend inmiddels en voor ons rot maar voor Princess eigenlijk misschien nog veel erger.....
Ik kan er niet meer van maken dat uier bomvol is en lekt,achterhand inmiddels zo slap dat ze amper kan lopen en vanmiddag met tieten voelen begon ze te gillen( en Princess kan gillen als een keukenmeid en erna te kirren en mij te stimuleren om te drinken,dus.... )
onpaard geweldig je liedje
by the way,...Nikan gaat best goed,overleg gehad met kliniek,Rene zou hem eigenlijk vandaag weer terug brengen,maar we gaan er nog even voor,gewoon weer domme pech gehad en hopeijk blijft hij vooruit gaan met onze extra zorg...vandaag gaf hij weer een showtje weg en bijna weer zonde dat ballen eraf zijn nu hij blijft wow
probabeest meldt je....???? thee en rose houdt je tegoed
Zo dit was update en vol goede moed straks weer de nacht in....
Caithlynn vond hem ook leuk Ze was hem al aan het zoeken vanavond voor naar bed gaan.
Heb wel paar hondenballen als je wilt san
Wat ik me afvraag, omdat princess al zo lang "lekt" is dat niet ten nadele van de biest, weet dat wij moesten opvangen als ze echt al begonnen te lekken en het invriezen. Maar dat is al weer tig jaar terug kan natuurlijk weer zijn veranderd
Enneuh tiet foto WIl die van gisteren ook best plaatsen