Misty vond het nodig om 4x te bellen voor roomservice 1x toen ze uit de ruif stond te eten met haar hoofd scheef, 2x met plat slapen en 1x weet ik niet wat ze aan het doen was. Zonder bril dacht ik dat ze gewoon stond dus ik heb me weer omgedraaid en ben verder gaan slapen Zal alles zo eens eruit gooien, het was zo koud dat m'n natte haar bevroor dus ik was na het voeren nog ff naar binnen gevlucht
linda2008
Geplaatst: 03-02-15 10:21
MarijeR schreef:
Misty vond het nodig om 4x te bellen voor roomservice
Haha! Gisteren was ze ook al zo onrustig Arme jij! Jij bent straks helemaal op als alle merries de kindjes hebben gekregen Alhoewel, je bent natuurlijk al aardig wat gewend na al die jaren
Ik moest gisteren zo hard lachen om kleine beeb op de cam, mama lag en wilde slapen maar toink toink toink daar kwam dr kind weer langs. Ze kreeg toch even een snauw toen ze met mama wilde spelen Gewoon om 1 uur snachts vol energie, schattig
Djoena
Geplaatst: 03-02-15 15:07
Ik ook Moeders keek echt zo van "doe es ff normaaaaal"
Kijk nu net een paar minuten niet naar de cam... pony's weg
Edit: Ah daar zijn ze weer! ze stonden waarschijnlijk net buiten beeld
Hopelijk laat misty je vannacht slapen..... En alleen alarm geeft als ze bevalt..... Afgelopen weken veel s'nachts gekeken i.v,m niet kunnen slapen..... Dan jou paardjes maar aan niks op tv....
Snazzy is net gescand en leeg zoals ik al dacht. Balen, maar goed om te weten ipv straks te gaan waken... En ze mag straks de jonge paarden leren om in de molen te lopen, Snazzy kan wel wat beweging gebruiken
stal_HD
Geplaatst: 04-02-15 12:35
He dat is jammer. Dus twee veulens minder dan aan het begin gedacht. Altijd een domper. Dit jaar weer proberen.
Hihihi snazzy moet aan het werk. Weg het luie leventje....
Ah jammer... Achja, volgend jaar weer. Kan ze nu mooi haar "rugvet" eraf lopen Edit: komt Amy nu in de stal van Snazzy?
pretty
Geplaatst: 04-02-15 13:50
Jammer zeg van Snazzy! Maar nu zit je tenminste niet op een lege merrie te kijken op de cam en kan je haar ook gewoon vroeg weer laten dekken als je dat wilt.