Heel duidelijk Sandra. Mijn complimenten dat je er zo voorzichtig mee bent, je kan een hele hoop nare dingen en heel veel verdriet mee bezorgen als je toch dekt met een lwo+ merrie.. topper!
Yuma is ook LWO+ en daarom heb ik de merrie getest ( glowy) Joanna kan zowiezo geen LWO+ zijn, dat zit niet in haar genen( smokeyblack), maar inderdaad altijd oppassen welke merrie ik met hem kruis, maar dat het voor leuke verrassingen zorgt in de fokkerij is wel duidelijk, kijk maar naar Billy, uit een zwarte merrie en dan bruin tovero , mét blauwe ogen
vandaag is gastmerrie Precious van Astrid,(lavendel24 bokt)met zoon van Wynn weer gekomen voor een herkansing op deze goed gelukte combi van vorg jaar...
Wat ben ik toch trots op onze kanjer Wynn,die gewoon zo lief is dat ik alles bij hem kan zetten....(en ik hoor laatste tijd niet anders dat dat bijna met geen enkele hengst kan.... ) en hoe hij vererft,wow!!!Kijken jullie zelf maar... Mag ik trots zijn????
bloemen voor mijn meisje
eh pardon....bent U mijn papa??
sjonge jonge,boring zus of broer nog niet in de maak,lopen maar te kroelen,ik ga spelen...
en kennis maken met zusje...wow nu sna ik wat een giraffe is... maar zij staat ook nog op een verhoging,ik voel me
en dan nog....ze is gewoon mega en we schelen maar een week ook al ben ik iets te vroeg geboren..
wel stoer,mijn mama jaagt haar weg en ze blijft gewoon staan
papa Wynn komt kennis maken,..tip van zus,zo ben ik groter...
Maar vinden jullie mij ook niet ontzettend goed gelukt?????