Kabayo schreef:Wat een gave! Niet castreren en houden voor je dochters en mooi in het span? Ik heb zijn moeder en zus...kan helaas niet blijven dus
Leuk vooruitzicht toch?Ik laat dit jaar niks dekken maar volgend jaar doe ik de palomino bij diablo denk ik
Hopelijk kunnen ze vandaag even naar buiten,moet nog even een weitje voor ze afmaken en voorzien van stroom.Hij is wel heerlijk nieuwsgierig en gisteren was hij de hoefsmid ook lekker aan het klieren
Hij kan ook echt lekker draven al.Ging best goed zo de wei in bij zus.Even de draad laten aanraken en toen los maar hij blijft netjes bij mama
De kleine knapkop is vanwege de regen even aan stal gekluisterd. Ik hoop dat ze vanaf zaterdag lekker dag en nacht de wei in kunnen.
Niks haha,staan bij de buren in de wei en die verzorgen ze.Pepper krijgt een kilo brokken en vol in het gras maar blijft mager.Maandag komt gelukkig de tandarts
Eilinora schreef:Kijk nou hoe hij groeit![ [url=m/YJfapJ.jpg]Afbeelding[/url] ]Deze wil ik voor mijn Frits als maatje!