Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Dit is een foto van nu net. Nu al haar wintervacht weg is begint ze weer mooi te glanzen.
Citaat:Mocht je evt aquarium of vijver test strips hebben kan je hier evt de melk mee testen en zo een klein beetje polsen. Ik heb 4 veulens gefokt en op 3 klopte het 100% de andere was 6 weken te vroeg dus was nog niet begonnen met testen.
Dandelion07 schreef:Citaat:Dit is een foto van nu net. Nu al haar wintervacht weg is begint ze weer mooi te glanzen.
Hahaha dit blijft gek. Bij ons zit die er net weer aan.Citaat:Mocht je evt aquarium of vijver test strips hebben kan je hier evt de melk mee testen en zo een klein beetje polsen. Ik heb 4 veulens gefokt en op 3 klopte het 100% de andere was 6 weken te vroeg dus was nog niet begonnen met testen.
Hoe werkt dat met zo'n strip? Wat weet je dan zeg maar door die uitslag? Dan bedoel je van die strips met kleurtjes en cijfertjes?
wortel115 schreef:Femke de hengst heeft inderdaad nog geen vos gegeven.
Onweer is nu vrij heftig maar volgens de radar zijn we door het ergste. Zodra deze bui over is ga ik gelijk maar even buiten kijken.