oji schreef:Kevinsky waar heb jij je merrie dit jaar mee gedekt?
De merrie word dit jaar ingezet als draagmerrie. En de embryo is mooi blijven plakken!

Wellicht dat ze volgend jaar wel weer een eigen veulentje mag dragen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NibbitLotus schreef:Knapperd is het hoor, zo te zien komt er inderdaad een mooie donkere vacht onder weg!
Fijn dat ie nu met vriendjes staat ook, die mogelijkheid hebben wij niet helaas, toch wel jammer.
kevinsky schreef:oji schreef:Kevinsky waar heb jij je merrie dit jaar mee gedekt?
De merrie word dit jaar ingezet als draagmerrie. En de embryo is mooi blijven plakken!![]()
Wellicht dat ze volgend jaar wel weer een eigen veulentje mag dragen.Mijn schoonvader heeft de merrie op dit moment in 'bruikleen'.
NibbitLotus schreef:Leuk een update!
Hij is gaaf hoor, vind z’n bles super leuk. Zo te zien is ie ook wel lekker aan de maat.
Wat voor kleur heeft ie nou eigenlijk, zwart bruin?
Stip gaat ook inleveren zie ik nu, staat ook al heel wat naast natuurlijk.
Wat voer jij je merrie?
oji schreef:Hij blijft gaaf
Deugenietje schreef:Wauw wat een pracht veulen.
Yontheke schreef:Ik volg ook nog steeds.
Wat een knapperd zeg.
De merrie levert zo te zien wel wat in. Het afspenen zal haar wel deugd gaan doen.
kevinsky schreef:Wat een buffel is hij geworden! En ook al behoorlijk aan de maat zo naast de merrie!
Ja klopt, ik hoop dat hij niet te groot gaat worden voor me.![]()
Ik ben zo benieuwd hoe hij straks uit groeit. Je krijgt er vast een geweldig paard aan.
Yontheke schreef:Wat leuk dat je hem zelf aanhoudt.
Had je de merrie nu ook niet opnieuw laten dekken?
Ik verzamelde toch bruine ruinen met witte blessen? Ik ben zo gek van de oudste Arezzo (nu 3,5 jaar) sinds die onder het zadel is dat ik spontaan zijn zusje van dit jaar ook heb gekocht. Ik doe wel gek want het is een (koffie)vos merrie met een witte bles
Yontheke schreef:Uiteraard heb ik een foto. Dit is Copy-Be Z een Copycat Z x Vermont x Julio Mariner
[ [url=m/dtsKSL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ooh wauw, dit keer een dressuurhengst. Ik denk wel dat dit een hele mooie combinatie is. Benieuwd wat daar uit komt rollen.