Als je haar toch niet wil houden…
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, ik dacht doe even een gokje, maar het is er al! Gefeliciteerd, wat een mooi veulen!
Maarruh...ik weet niet of ik wat gemist hebt, maar heb je ook een foto van de vader?
Ik ben jaloers!! amber15 schreef:Ze is echt zo knapGroots gelijk dat je haar aanhoudt.
De naam past goed bij haar.
manubres schreef:Wauw! Wat een prachtig resultaat!Maarruh...ik weet niet of ik wat gemist hebt, maar heb je ook een foto van de vader?

Bentuh schreef:oooh wat een schatje om te zien zeg! leuke naam ook. ben benieuwd hoe ze over een paar weekjes is

Mooi hoor, een kleurtje, maar zal even wennen zijn voor mij. Ik heb een bruine en een zwarte, super makkelijk altijd.

siskeh schreef:Wat een heerlijk veulenIs Accenta nou van Amia? Ik heb zelf een Amia-dochter en "ineens" zie ik heel veel overeenkomsten.. Nu is dat wsl ook door het drachtige lijf zegmaar, dat heeft die van mij redelijk permanent
![]()
![]()
![]()

Babootje schreef:Hahaha leuk leuk. Wat een beauty. Ik ga Sensation wel even volgen in het Sensation topic.
Die elastieken benen ook. Die gaan nog alle kanten op, maar komt helemaal goed.